Pregled bibliografske jedinice broj: 315984
Marketing u stomatologiji
Marketing u stomatologiji // 3. hrvatski simpozij: poduzetništvo, financije i pravo u stomatologiji
Zagreb, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 315984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u stomatologiji
(Marketing in dental medicine)
Autori
Simeon, Paris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Skup
3. hrvatski simpozij: poduzetništvo, financije i pravo u stomatologiji
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.12.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
marketing; stomatologija; usluga
(marketing; dentistry; service)
Sažetak
Marketing je kao dio cjeline procesa menadžmenta odgovoran za identifikaciju, proaktivno djelovanje i zadovoljenje pacijenata kao klijenata (onih koji stvaraju potražnju stomatološke usluge). Marketing je samostalni poslovni proces koji resurse kojima upravlja menadžment (resurse organizacije) – ljudske, financijske, fizičke, umijeća, vrijeme – nastoji uskladiti sa željama i potrebama korisnika stomatološke usluge (pacijentima).
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
065-0650445-0434 - Epidemiološki aspekti endodoncije u Republici Hrvatskoj (Krmek, Silvana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Stomatološki fakultet, Zagreb