Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 315391

Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja


Pivac, Dunja
Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja // Vizualna kultura i likovno obrazovanje / Ivančević, Radovan ; Turković, Vera (ur.).
Zagreb: Hrvatsko vijeće međunarodnog društva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA), 2001. str. 353-357


CROSBI ID: 315391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja
(The Harmony and Disharmony between Theory and Practice in Training of Art Culture Teachers)

Autori
Pivac, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Vizualna kultura i likovno obrazovanje

Urednik/ci
Ivančević, Radovan ; Turković, Vera

Izdavač
Hrvatsko vijeće međunarodnog društva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA)

Grad
Zagreb

Godina
2001

Raspon stranica
353-357

ISBN
953-98559-0-X

Ključne riječi
raskorak između teorije i prakse, praktično umijeće, inovacijski koncept osposobljavanja
(disharmony between theory and practice, practical skills, innovative teaching concept)

Sažetak
U radu se raspravlja o problemu nesklada između teorije i prakse u osposobljavanju profesora likovne kulture, te pokušava odgovoriti na pitanje koje se nameće: kako obrazovati-osposobljavati buduće profesore likovne kulture, da bi mogli uspješnije uskladiti likovno-umjetničku teoriju s praktičnim odgojno-obrazovnim radom u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Pivac, Dunja
Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja // Vizualna kultura i likovno obrazovanje / Ivančević, Radovan ; Turković, Vera (ur.).
Zagreb: Hrvatsko vijeće međunarodnog društva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA), 2001. str. 353-357
Pivac, D. (2001) Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja. U: Ivančević, R. & Turković, V. (ur.) Vizualna kultura i likovno obrazovanje. Zagreb, Hrvatsko vijeće međunarodnog društva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA), str. 353-357.
@inbook{inbook, author = {Pivac, Dunja}, year = {2001}, pages = {353-357}, keywords = {raskorak izme\dju teorije i prakse, prakti\v{c}no umije\'{c}e, inovacijski koncept osposobljavanja}, isbn = {953-98559-0-X}, title = {Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja}, keyword = {raskorak izme\dju teorije i prakse, prakti\v{c}no umije\'{c}e, inovacijski koncept osposobljavanja}, publisher = {Hrvatsko vije\'{c}e me\djunarodnog dru\v{s}tva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pivac, Dunja}, year = {2001}, pages = {353-357}, keywords = {disharmony between theory and practice, practical skills, innovative teaching concept}, isbn = {953-98559-0-X}, title = {The Harmony and Disharmony between Theory and Practice in Training of Art Culture Teachers}, keyword = {disharmony between theory and practice, practical skills, innovative teaching concept}, publisher = {Hrvatsko vije\'{c}e me\djunarodnog dru\v{s}tva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font