Pregled bibliografske jedinice broj: 315391
Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja
Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja // Vizualna kultura i likovno obrazovanje / Ivančević, Radovan ; Turković, Vera (ur.).
Zagreb: Hrvatsko vijeće međunarodnog društva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA), 2001. str. 353-357
CROSBI ID: 315391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sklad i nesklad teorije i prakse likovnog osposobljavanja
(The Harmony and Disharmony between Theory and Practice in Training of Art Culture Teachers)
Autori
Pivac, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Vizualna kultura i likovno obrazovanje
Urednik/ci
Ivančević, Radovan ; Turković, Vera
Izdavač
Hrvatsko vijeće međunarodnog društva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA)
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
353-357
ISBN
953-98559-0-X
Ključne riječi
raskorak između teorije i prakse, praktično umijeće, inovacijski koncept osposobljavanja
(disharmony between theory and practice, practical skills, innovative teaching concept)
Sažetak
U radu se raspravlja o problemu nesklada između teorije i prakse u osposobljavanju profesora likovne kulture, te pokušava odgovoriti na pitanje koje se nameće: kako obrazovati-osposobljavati buduće profesore likovne kulture, da bi mogli uspješnije uskladiti likovno-umjetničku teoriju s praktičnim odgojno-obrazovnim radom u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Umjetnička akademija, Split