Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 315284

Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu


Bezinović, Petar
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 315284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu
(Applying qualitative methodology in education)

Autori
Bezinović, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007

ISBN
953-6418-58-9

Skup
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2007. - 16.06.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvalitativna metodologija; obrazovanje
(qualitative methodology; education)

Sažetak
U sklopu projekta uvođenja državne mature i nacionalnih ispita u hrvatski školski sustav sve su škole s gimnazijskim programima provele analizu i vrjednovanje rezultata svojih učenika ostvarenih na prvim nacionalnim ispitima u svibnju 2006. godine. U sklopu istog postupka samovrjednovanja školski su timovi za kvalitetu proveli i analizu općeg funkcioniranja škole, kao i analizu usklađenosti nastavnih planova i programa s razvojnim potrebama, sposobnostima i interesima učenika. Analiza je provedena na izvješćima 140 škola. Zadovoljavajuću usklađenost nastavnog plana i programa s razvojnim potrebama učenika iskazuje 18% škola, relativnu usklađenost iskazuje njih 65%, dok neusklađenost iskazuje 17% škola. Programom za kvalitativne analize NVivo7 provedena je analiza najboljih obilježja postojećeg plana i programa, kao i analiza potrebnih poboljšanja i mjera koje valja poduzimati za poboljšavanje nastavnog plana i programa. Prikupljeni podatci odražavaju mišljenja i stavove nastavnika, stručnih suradnika i rukovoditelja škola koje svakako valja uvažavati pri kreiranju novog srednjoškolskog kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100999

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bezinović, Petar
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Bezinović, P. (2007) Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu. U: Ferić Šlehan, M., Kranželić, V. & Stošić, J. (ur.)Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup.
@article{article, author = {Bezinovi\'{c}, Petar}, year = {2007}, pages = {83}, keywords = {kvalitativna metodologija, obrazovanje}, isbn = {953-6418-58-9}, title = {Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mi\v{s}ljenja \v{s}kola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu}, keyword = {kvalitativna metodologija, obrazovanje}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bezinovi\'{c}, Petar}, year = {2007}, pages = {83}, keywords = {qualitative methodology, education}, isbn = {953-6418-58-9}, title = {Applying qualitative methodology in education}, keyword = {qualitative methodology, education}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font