Pregled bibliografske jedinice broj: 315284
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 315284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena kvalitativne metodologije u obrazovanju: Analiza mišljenja škola s gimnazijskim programima o nastavnom planu i programu
(Applying qualitative methodology in education)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima. Plava knjiga sažetaka – 7. međunarodni znanstveni skup
/ Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007
ISBN
953-6418-58-9
Skup
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2007. - 16.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvalitativna metodologija; obrazovanje
(qualitative methodology; education)
Sažetak
U sklopu projekta uvođenja državne mature i nacionalnih ispita u hrvatski školski sustav sve su škole s gimnazijskim programima provele analizu i vrjednovanje rezultata svojih učenika ostvarenih na prvim nacionalnim ispitima u svibnju 2006. godine. U sklopu istog postupka samovrjednovanja školski su timovi za kvalitetu proveli i analizu općeg funkcioniranja škole, kao i analizu usklađenosti nastavnih planova i programa s razvojnim potrebama, sposobnostima i interesima učenika. Analiza je provedena na izvješćima 140 škola. Zadovoljavajuću usklađenost nastavnog plana i programa s razvojnim potrebama učenika iskazuje 18% škola, relativnu usklađenost iskazuje njih 65%, dok neusklađenost iskazuje 17% škola. Programom za kvalitativne analize NVivo7 provedena je analiza najboljih obilježja postojećeg plana i programa, kao i analiza potrebnih poboljšanja i mjera koje valja poduzimati za poboljšavanje nastavnog plana i programa. Prikupljeni podatci odražavaju mišljenja i stavove nastavnika, stručnih suradnika i rukovoditelja škola koje svakako valja uvažavati pri kreiranju novog srednjoškolskog kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija