Pregled bibliografske jedinice broj: 314953
Odnos učitelja prema učeniku u ranome učenju stranoga jezika
Odnos učitelja prema učeniku u ranome učenju stranoga jezika // Dijete, odgojitelj i učitelj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 229-238
CROSBI ID: 314953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos učitelja prema učeniku u ranome učenju stranoga jezika
Autori
Legac, Vladimir ; Filipan-Žignić, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Dijete, odgojitelj i učitelj
Urednik/ci
Bacalja, Robert
Izdavač
Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2004
Raspon stranica
229-238
ISBN
953-99229-5-X
Ključne riječi
jezični, kognitivni, emocionalni i psihički razvoj djece, kompetencije učitelja stranoga jezika
Sažetak
U radu se daje kraći povijesni pregled učenja stranih jezika u ranom školskom uzrastu u nas te opisuju obilježja treće razvojne faze kod djece tj. faze konkretnih operacija na području jezičnog, kognitivnog, emocionalnog i psihičkog razvoja koje nužno mora poznavati svaki učitelj stranoga jezika u ranom školskom uzrastu kako bi mogao ostvariti primjeren odnos spram djece toga uzrasta. Također se donose i nužne kompetencije koje učitelj mora usvojiti u tu svrhu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb