Pregled bibliografske jedinice broj: 314829
Budućnost i uloga nastavnika
Budućnost i uloga nastavnika // Školski vjesnik - časopis za pedagoška i pkolska pitanja, 53. (2004), 3-4; 322-323 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 314829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budućnost i uloga nastavnika
(Future and Teachers Role)
Autori
Jukić, Tonća
Izvornik
Školski vjesnik - časopis za pedagoška i pkolska pitanja (0037-654X) 53.
(2004), 3-4;
322-323
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
TEMPUS projekt; Bolonjski proces; visoko obrazovanje
(TEMPUS Project; Bologna Process; Higher Education)
Sažetak
Zbornik radova nastao je kao rezultat jednogodišnjeg rada ekipe domaćih i inozemnih stručnjaka, sudionika TEMPUS projekta CD-JEP-17076 (2002.g.)pod naslovom "Quality Development of Higher Education". Ključna tema Zbornika odnosi se na razvoj i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja, a Zbornik je objavljen s namjerom praćenja i integriranja Bolonjskog procesa u tokove razvoja sveučilišnih studija u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA