Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 314774

Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika


Filipan-Žignić, Blaženka
Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1 (9); 121-133 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 314774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika
(Cross – cultural concept as conditio sine qua non of modern teaching of foreign languages)

Autori
Filipan-Žignić, Blaženka

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7 (2005), 1 (9); 121-133

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
koncept interkulturalnosti; globalizacija; internacionalizacija; interkulturalne kompetencije; interkulturalna komunikacija; interkulturalno učenje; interkulturalni kurikulum; interkulturalni udžbenik stranog jezika; izobrazba učitelja stranih jezika
(cross-cultural concept; globalization; internationalization; cross-cultural competence; cross-cultural communication; cross-cultural learning; cross-cultural curriculum; cross-cultural foreign language textbook; training of the teachers of foriegn language)

Sažetak
U radu se navode razlozi koji su koncept interkulturalnosti postavili u središte pozornosti kako filozofa, sociologa te kultorologa tako i didaktičara i metodičara suvremene nastave stranog jezika. Ukazuje se zatim na činjenicu da je na svim poljima društvenog i gospodarskog života evidentan nedostatak interkulturalnih kompetencija te poznavanja osnova interkulturalne komunikacije nužnih za snalaženje u vremenu globalizacije, intenziviranja kontakata na interkulturalnoj razini, te informatičke revolucije. Posebno se naglašava potreba implementacije interkulturalnog učenja u školske kurikulume, a naročito pak one nastave stranog jezika. U procesu same implementacije interkulturalnog učenja u nastavu stranog jezika od presudnog se značenja smatraju interkulturalna koncepcija kurikuluma i udžbenika stranog jezika te interkulturalna orijentacija izobrazbe učitelja stranih jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Filipan-Žignić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipan-Žignić, Blaženka
Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1 (9); 121-133 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Filipan-Žignić, B. (2005) Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (1 (9)), 121-133.
@article{article, author = {Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2005}, pages = {121-133}, keywords = {koncept interkulturalnosti, globalizacija, internacionalizacija, interkulturalne kompetencije, interkulturalna komunikacija, interkulturalno u\v{c}enje, interkulturalni kurikulum, interkulturalni ud\v{z}benik stranog jezika, izobrazba u\v{c}itelja stranih jezika}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {7}, number = {1 (9)}, issn = {1332-0513}, title = {Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika}, keyword = {koncept interkulturalnosti, globalizacija, internacionalizacija, interkulturalne kompetencije, interkulturalna komunikacija, interkulturalno u\v{c}enje, interkulturalni kurikulum, interkulturalni ud\v{z}benik stranog jezika, izobrazba u\v{c}itelja stranih jezika} }
@article{article, author = {Filipan-\v{Z}igni\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2005}, pages = {121-133}, keywords = {cross-cultural concept, globalization, internationalization, cross-cultural competence, cross-cultural communication, cross-cultural learning, cross-cultural curriculum, cross-cultural foreign language textbook, training of the teachers of foriegn language}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {7}, number = {1 (9)}, issn = {1332-0513}, title = {Cross and \#8211; cultural concept as conditio sine qua non of modern teaching of foreign languages}, keyword = {cross-cultural concept, globalization, internationalization, cross-cultural competence, cross-cultural communication, cross-cultural learning, cross-cultural curriculum, cross-cultural foreign language textbook, training of the teachers of foriegn language} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font