Pregled bibliografske jedinice broj: 314774
Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika
Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1 (9); 121-133 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 314774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalni concept kao condition sine qua non suvremene nastave stranih jezika
(Cross – cultural concept as conditio sine qua non of modern teaching of foreign languages)
Autori
Filipan-Žignić, Blaženka
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7
(2005), 1 (9);
121-133
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
koncept interkulturalnosti; globalizacija; internacionalizacija; interkulturalne kompetencije; interkulturalna komunikacija; interkulturalno učenje; interkulturalni kurikulum; interkulturalni udžbenik stranog jezika; izobrazba učitelja stranih jezika
(cross-cultural concept; globalization; internationalization; cross-cultural competence; cross-cultural communication; cross-cultural learning; cross-cultural curriculum; cross-cultural foreign language textbook; training of the teachers of foriegn language)
Sažetak
U radu se navode razlozi koji su koncept interkulturalnosti postavili u središte pozornosti kako filozofa, sociologa te kultorologa tako i didaktičara i metodičara suvremene nastave stranog jezika. Ukazuje se zatim na činjenicu da je na svim poljima društvenog i gospodarskog života evidentan nedostatak interkulturalnih kompetencija te poznavanja osnova interkulturalne komunikacije nužnih za snalaženje u vremenu globalizacije, intenziviranja kontakata na interkulturalnoj razini, te informatičke revolucije. Posebno se naglašava potreba implementacije interkulturalnog učenja u školske kurikulume, a naročito pak one nastave stranog jezika. U procesu same implementacije interkulturalnog učenja u nastavu stranog jezika od presudnog se značenja smatraju interkulturalna koncepcija kurikuluma i udžbenika stranog jezika te interkulturalna orijentacija izobrazbe učitelja stranih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts