Pregled bibliografske jedinice broj: 314769
Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje i oblici stručnog usavršavanja
Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje i oblici stručnog usavršavanja // Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja, 53. (2004), 3-4; 173-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 314769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje i oblici stručnog usavršavanja
(Motivating Teachers for Permanent Improvement and Forms of Professional Improvement)
Autori
Blažević, Ines ; Jukić, Tonća
Izvornik
Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 53.
(2004), 3-4;
173-184
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; motivacija; oblici usavršavanja; permanentno stručno usavršavanje; učitelji
(lifelong learning; forms of improvement; motivation; teacher's permanent improvement)
Sažetak
Kod 200 učitelja razredne nastave grada Splita autorice su željele ispitati motivaciju za permanentno usavršavanje i njihove preferencije pojedinih oblika usavršavanja te moguće razlike s obzirom na spol, stručnu spremu i radno iskustvo u odgojno-obrazovnom radu. Također su usporedile svoje rezultate s istraživanjima doc. dr. sc. Igora Radeke, provedenima 1989./90. u osnovnim školama na zadarskom području. Pokazalo se da i anketirani učitelji grada Splita i učitelji zadarskog područja permanentno obrazovanje smatraju potrebnim za svoj rad. Pri usavršavanju obiju skupina ispitanika dominiraju intrizična motivacija i samoobrazovanje, dok njihovu motivaciju i preferencije oblika usavršavanja ograničuju niski ekonomski status i loš društveni ugled, nepovoljni uvjeti za rad te izostanak konzistentnog i djelatnog sustava permanentnog usavršavanja učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA