Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 314769

Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje i oblici stručnog usavršavanja


Blažević, Ines; Jukić, Tonća
Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje i oblici stručnog usavršavanja // Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja, 53. (2004), 3-4; 173-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 314769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje i oblici stručnog usavršavanja
(Motivating Teachers for Permanent Improvement and Forms of Professional Improvement)

Autori
Blažević, Ines ; Jukić, Tonća

Izvornik
Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 53. (2004), 3-4; 173-184

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; motivacija; oblici usavršavanja; permanentno stručno usavršavanje; učitelji
(lifelong learning; forms of improvement; motivation; teacher's permanent improvement)

Sažetak
Kod 200 učitelja razredne nastave grada Splita autorice su željele ispitati motivaciju za permanentno usavršavanje i njihove preferencije pojedinih oblika usavršavanja te moguće razlike s obzirom na spol, stručnu spremu i radno iskustvo u odgojno-obrazovnom radu. Također su usporedile svoje rezultate s istraživanjima doc. dr. sc. Igora Radeke, provedenima 1989./90. u osnovnim školama na zadarskom području. Pokazalo se da i anketirani učitelji grada Splita i učitelji zadarskog područja permanentno obrazovanje smatraju potrebnim za svoj rad. Pri usavršavanju obiju skupina ispitanika dominiraju intrizična motivacija i samoobrazovanje, dok njihovu motivaciju i preferencije oblika usavršavanja ograničuju niski ekonomski status i loš društveni ugled, nepovoljni uvjeti za rad te izostanak konzistentnog i djelatnog sustava permanentnog usavršavanja učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Blažević, Ines; Jukić, Tonća
Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje i oblici stručnog usavršavanja // Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja, 53. (2004), 3-4; 173-184 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Blažević, I. & Jukić, T. (2004) Motivacija učitelja za permanentno usavršavanje i oblici stručnog usavršavanja. Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja, 53. (3-4), 173-184.
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2004}, pages = {173-184}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, motivacija, oblici usavr\v{s}avanja, permanentno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, u\v{c}itelji}, journal = {\v{S}kolski vjesnik - \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {53.}, number = {3-4}, issn = {0037-654X}, title = {Motivacija u\v{c}itelja za permanentno usavr\v{s}avanje i oblici stru\v{c}nog usavr\v{s}avanja}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, motivacija, oblici usavr\v{s}avanja, permanentno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Bla\v{z}evi\'{c}, Ines and Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2004}, pages = {173-184}, keywords = {lifelong learning, forms of improvement, motivation, teacher's permanent improvement}, journal = {\v{S}kolski vjesnik - \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {53.}, number = {3-4}, issn = {0037-654X}, title = {Motivating Teachers for Permanent Improvement and Forms of Professional Improvement}, keyword = {lifelong learning, forms of improvement, motivation, teacher's permanent improvement} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font