Pregled bibliografske jedinice broj: 313892
Psihologija marketinga
Psihologija marketinga. Zagreb: Target, 2007 (monografija)
CROSBI ID: 313892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihologija marketinga
(Psychology of Marketing)
Autori
Milas, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Target
Grad
Zagreb
Godina
2007
Stranica
252
ISBN
978-953-95319-0-2
Ključne riječi
psihologija; marketing; potrošači; ponašanje;
(psychology; marketing; consumers; behavior)
Sažetak
Knjiga Psihologija marketinga je napisana s namjerom da se u njoj na znanstveno utemeljen način okupe sva važna pitanja koja vezuju ove dvije discipline.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941533-1518 - Svjetsko istraživanje vrijednosti – Hrvatska u globaliziranom svijetu (Rimac, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
194-1941558-1530 - Osobine ličnosti, prirodni jezik i kognitivni razvoj (Mlačić, Boris, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb