Pregled bibliografske jedinice broj: 313629
Prevencija zlouporabe droga kao pedagoško-didaktički problem
Prevencija zlouporabe droga kao pedagoško-didaktički problem // Život i škola, 12 (2004), 92-102 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 313629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prevencija zlouporabe droga kao pedagoško-didaktički problem
(Drug abuse prevention curriculum)
Autori
Nejašmić, Sonja ; Barbir, Joško
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 12
(2004);
92-102
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni članak, znanstveni
Ključne riječi
Strategija prevencije; razvojno humanistički pristup
(Strategy of prevention; humanistic approach)
Sažetak
Definicija pojave ovisnosti kao bolesti ne omogućava globalnom društvenom sustavu da teorijski i praktično reflektira svoje pogreške, nego da upotrebom metode isključivanja umanjuje značaj i prirodu sukoba na relaciji s dinamičkim sustavima koji potiču ovisnička ponašanja, da taj sukob ne prikazuje u realnom svijetu već da ga isključi kao vlastitu pogrešku i pravac percipiranja istinskog problema usmjeri na posljedice - zlouporabu droga. Dinamička kvaliteta koja podržava strukturu sustava osobe uzrokuje rascjep između potreba tehnokratskog društva globalnog sustava i potrebe da osoba bude subjekt. U skladu s tim se zaključuje da problem sustavu pojava ovisnosti treba pristupati s motrišta razvojno-humanističke paradigme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu