Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 313618

Programsko-sadržajni aspekt interkulturalnog i multikulturalnog obrazovanja


Vasilj, Mario; Kovačević, Sonja
Programsko-sadržajni aspekt interkulturalnog i multikulturalnog obrazovanja // Pedagogija-prema cijeloživotnom obrazovanju i društvu znanje / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 726-732 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 313618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Programsko-sadržajni aspekt interkulturalnog i multikulturalnog obrazovanja
(Program-content related aspect of intercultural and multicultural education)

Autori
Vasilj, Mario ; Kovačević, Sonja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija-prema cijeloživotnom obrazovanju i društvu znanje / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 726-732

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Pedagogija : Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Interkulturalnost; multikulturalnost; programsko-sadržajni aspekt; didaktički aspekt; socijalni aspekt
(Intercultralism; multiculturalism; program-content related aspect; didactic aspect; social aspect.)

Sažetak
U radu se razmatraju neki aspekti inter i multikulturalnog obrazovanja: važnijim aspektima su određeni programsko-sadržajni, pedagoško- didaktički i socijalni aspekt . Davajući važnu ulogu školi u realizaciji inter i multikulturalnog obrazovanja, postavlja se pitanje programsko- sadržajnog aspekta ; Jedan od programsko sadržajnog aspekta je odgovor na pitanje što se u školama uči ; nadalje, pedagoško-didaktički aspekt odnosi se na područje transformiranja i modeliranja nastavnih strategija u realizaciji sadržaja te socijalni aspekt odnosi se na uspostavljanje relacija u odgojnoobrazovnom procesu ne samo u razredu nego u cjelokupnoj školi i okruženju. Neki od ovih aspekata su manje-više jasno određeni ; kada je riječ o programsko-sadržajnom aspektu inter i multikulturalnog obrazovanja, onda valja podsjetiti na preporuke Vijeća Europe, sredinom osamdesetih dvadesetog stoljeća, temeljem kojih su mnoge škole počele provoditi različite projekte (primjerice projekt za &laquo ; kulturalno drugačije&raquo ; odnosno djecu doseljenika, projekt obrazovanje za sve koji je orijentiran na razvijanje sposobnosti i vještina za učenike iz različitih kultura). Međutim, škole oskudijevaju adekvatnim nastavnim materijalima a isto tako socijalni aspekt nije odgovarajući jer provođenje inter i multikulturalnog obrazovanja kroz jedan nastavni predmet ili kao &laquo ; dodatak&raquo ; programima ne pridonosi redukciji različitih oblika netolerancije. Zbog toga valja raditi na inter i multikulturalnoj orijentaciji koja treba postati pedagoška refleksija i odgojno-obrazovna praksa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Vasilj, Mario; Kovačević, Sonja
Programsko-sadržajni aspekt interkulturalnog i multikulturalnog obrazovanja // Pedagogija-prema cijeloživotnom obrazovanju i društvu znanje / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 726-732 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vasilj, M. & Kovačević, S. (2007) Programsko-sadržajni aspekt interkulturalnog i multikulturalnog obrazovanja. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija-prema cijeloživotnom obrazovanju i društvu znanje.
@article{article, author = {Vasilj, Mario and Kova\v{c}evi\'{c}, Sonja}, year = {2007}, pages = {726-732}, keywords = {Interkulturalnost, multikulturalnost, programsko-sadr\v{z}ajni aspekt, didakti\v{c}ki aspekt, socijalni aspekt}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Programsko-sadr\v{z}ajni aspekt interkulturalnog i multikulturalnog obrazovanja}, keyword = {Interkulturalnost, multikulturalnost, programsko-sadr\v{z}ajni aspekt, didakti\v{c}ki aspekt, socijalni aspekt}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vasilj, Mario and Kova\v{c}evi\'{c}, Sonja}, year = {2007}, pages = {726-732}, keywords = {Intercultralism, multiculturalism, program-content related aspect, didactic aspect, social aspect.}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Program-content related aspect of intercultural and multicultural education}, keyword = {Intercultralism, multiculturalism, program-content related aspect, didactic aspect, social aspect.}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font