Pregled bibliografske jedinice broj: 312519
Teze za razvoj ekološke pedagogije
Teze za razvoj ekološke pedagogije // Školaski vjesnik, časopis za pedagoška i školska pitanja, 55 (2006), 1-2; 109-118 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 312519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teze za razvoj ekološke pedagogije
(Thesis for development of ecological pedagogy)
Autori
Milat, Josip
Izvornik
Školaski vjesnik, časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 55
(2006), 1-2;
109-118
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
ekologija; ekološki odgoj; ekološko obrazovanje; ekološka pedagogija; zaštita prirode
(ecology; ecology education; ecological pedagogy; the protection of nature)
Sažetak
U radu se polazi od činjenice da je ekologija postala strateško pitanje opstanka čovjeka.Daje se znanstveno određenje ekologije, navode oblici onečišćenja okoline i ističe društvena potreba organiziranog odgoja, obrazovanja i osposobljavanja ljudi za ekološko djelovanje. Navode se razlozi za konstituiranje te osnovna struktura ekološke pedagogije kao empirijske discipline. Zaštita prirode i očuvanje okoliša je pitanje odnosa čovjeka prema sredini u kojoj živi što zahtijeva i sustavno osposobljavanje za uspješno djelovanje radi opstanka i boljeg sutra.Taj zadatak mora pruzeti pedagogija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija