Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 310171

Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača


Grbac, Bruno; Milohanović, Ana
Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 183-196


CROSBI ID: 310171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača
(The Identity of Autochthonous Products - Determinant of Consumer Reaction)

Autori
Grbac, Bruno ; Milohanović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Izdavač
Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
183-196

ISBN
978-953-6148-73-8

Ključne riječi
identitet, autohtoni proizvodi hrane, ponašanje potrošača
(identity, autochthonous food products, consumer behavior)

Sažetak
Autori polaze od postavke da su reakcije potrošača pod utjecajem ukupnosti kvalitete i osobitosti proizvoda, odnosno da je identitet autohtonih proizvoda odrednica reakcije potrošača. U tu svrhu provest će se istraživanje za stolom i na terenu, a predmet promatranja bit će ponašanje turista kao potrošača i hrana kao autohtoni proizvod. Hrana je sve češći motiv dolaska u turističku destinaciju, a zbog značajnog mjesta kojeg zauzima na listi turističkih potreba, predstavlja esencijalni element u oblikovanju turističke ponude. Svjetski trendovi u turističkoj prehrani ukazuju na značaj autohtonih proizvoda u stvaranju prepoznatljivog identiteta turističkog proizvoda destinacije. Kušanjem autohtonih proizvoda destinacije turisti su u mogućnosti obogatiti svoje znanje o drugim kulturama i običajima, osjetiti domaći ugođaj i atmosferu te proživjeti nezaboravno iskustvo i doživljaj na putovanju. Kvaliteta osobnog ili ukupnog doživljaja za vrijeme boravka u destinaciji postaje kriterij kojim potrošači evaluiraju turističku destinaciju i njezine proizvode. Temeljem spoznaja i rezultata istraživanja za stolom provest će se istraživanje na terenu, kojim će se na statistički značajnom uzorku turista u Istri, ispitati značaj i utjecaj ponude kvalitetne hrane, tj. autohtonih istarskih proizvoda na zadovoljavanje potreba sve zahtjevnijih turista. Istražit će se i utjecaj autohtonih proizvoda na stvaranje prepoznatljivog identiteta turističke destinacije te očuvanje njezinog kulturnog bogatstva i nasljeđa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" ; Prošireni sažetak je dostupan u Zborniku sažetaka ; Grbac, Bruno ; Meler, Marcel ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ; ISBN: 978-953-6148-63-9.



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Ana Milohanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Milohanović, Ana
Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 183-196
Grbac, B. & Milohanović, A. (2008) Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potrošača. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.) Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju. Rijeka, Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), str. 183-196.
@inbook{inbook, author = {Grbac, Bruno and Milohanovi\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {183-196}, keywords = {identitet, autohtoni proizvodi hrane, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Identitet autohtonih proizvoda - odrednica reakcija potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {identitet, autohtoni proizvodi hrane, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Grbac, Bruno and Milohanovi\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {183-196}, keywords = {identity, autochthonous food products, consumer behavior}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {The Identity of Autochthonous Products - Determinant of Consumer Reaction}, keyword = {identity, autochthonous food products, consumer behavior}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font