Pregled bibliografske jedinice broj: 310152
Razmišljanja o menadžmentu odrednice:Case study odrednice Kvarner
Razmišljanja o menadžmentu odrednice:Case study odrednice Kvarner // XX. kogres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka, 2007. str. 84- (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 310152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razmišljanja o menadžmentu odrednice:Case study odrednice Kvarner
(Thoughts on destination management: Case-study destination Kvarner)
Autori
Mencer, Ivan ; Jelenc, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XX. kogres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik sažetaka
/ Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka, 2007, 84-
ISBN
978-953-6148-64-6
Skup
Kogres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti (20 ; 2007)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 02.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Kvarner; menadžment odrednice
(Kvarner; destination management)
Sažetak
Turizam je decenijima jedna od glavnih gospodarskih djelatnosti Republike Hrvatske. Turizam, je specifična gospodarska djelatnost. Nastaje kao posljedica mnogobrojnih kombinacija raznovrsno osmišljenih komponenti i aktivnosti. Konkurentnost turističkog tržišta, tj. turističke odrednice rezultanta je objedinjavanja najčešće nekoliko komponenti, i to: infrastrukture, pristupačnosti, gostoprimstva, poduzetništva i političke volje, kao objektivnih elemenata koji imaju snagu podržavati nastanak, razvoj i održavanje turističke odrednice. Strategija destinacije podrazumijeva donošenje, provođenje i kontinuirano praćenje razvoja na način da se sublimiraju sadržaji kojima se određuje misija i vizija destinacije kao specifičnog branda. Strategija podrazumijeva i neminovno tržišno pozicioniranje, koje se temelji na određivanju sustava vrijednosti destinacije. Sustav vrijednosti odrednice provodi se putem procesa prosudbe kao instrumenta dijagnosticiranja turističke odrednice. Jedna od mogućnosti spoznaje sustava konkurentskih vrijednosti je i razlikovanje komponenti s obzirom na aspekt korisnika i s obzirom na subjekt koji generira turističku ponudu odrednice. U članku autori sugeriraju određivanje bitnih karakteristika turističke odrednice Kvarner, kao i kritički osvrt na postojeće trendove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad objavljen u uredničkoj knjizi "Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society" ur. Grbac, B. Meler, M., Ekonomski fakultet ; Hrvatska zajednica udruga za marketing, Rijeka, 2008, str. 279-290, ISBN 978-953-6148-72-1
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka