Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 309831

Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma


Skoko, Božo; Jugo, Damir
Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2007. str. 387-401 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 309831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma
(The Role of Public Relations in the Development of Rural Tourism)

Autori
Skoko, Božo ; Jugo, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert - Zagreb : Hrvatski farmer, 2007, 387-401

Skup
Hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja hrvatskog turizma (1 ; 2007)

Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 17.10.2007. - 21.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
seoski turizam; odnosi s javnošću; promocija; Hrvatska
(rural tourism; public relations; promotions; Croatia)

Sažetak
Autori analiziraju promotivne aspekte ponude seoskog turizma u Hrvatskoj te se bave važnošću promocije u razvoju seoskog turizma. Poseban naglasak stavljaju na načine i mogućnosti korištenja komunikacijskih alata odnosa s javnošću u kreiranju ponude. Odnosi s javnošću, naime, pomažu informiranosti javnosti i potencijalnih turista o konkretnoj ponudi te istodobno utječu na poznatost i imidž određene destinacije, kao i seoskog turizma općenito. Budući se temelje na dvosmjernoj komunikaciji, također pomažu seoskim gospodarstvima da kvalitetnije istraže i razumiju želje, potrebe i očekivanja javnosti, odnosno turista te kontinuirano razvijaju i jačaju međusobne odnose. Nažalost, kvalitetna promocija i kontinuirani odnosi s javnošću u ovom segmentu turističke ponude u Hrvatskoj još nisu dovoljno razvijeni. Međutim, autori zaključuju kako promocija i odnosi s javnošću, uz infrastrukturu i kvalitetu ponude, postaju jedan od najvažnijih aspekata u kreiranju ponude seoskog turizma a imidž, koji nastaje kao posljedica njihova djelovanja najznačajnija komparativna prednost u odnosu na konkurenciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Jugo (autor)

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo; Jugo, Damir
Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2007. str. 387-401 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Skoko, B. & Jugo, D. (2007) Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma. U: Baćac, R. (ur.)Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Jugo, Damir}, editor = {Ba\'{c}ac, R.}, year = {2007}, pages = {387-401}, keywords = {seoski turizam, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, promocija, Hrvatska}, title = {Uloga odnosa s javno\v{s}\'{c}u u razvoju seoskog turizma}, keyword = {seoski turizam, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, promocija, Hrvatska}, publisher = {Hrvatski farmer}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Jugo, Damir}, editor = {Ba\'{c}ac, R.}, year = {2007}, pages = {387-401}, keywords = {rural tourism, public relations, promotions, Croatia}, title = {The Role of Public Relations in the Development of Rural Tourism}, keyword = {rural tourism, public relations, promotions, Croatia}, publisher = {Hrvatski farmer}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font