Pregled bibliografske jedinice broj: 309831
Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma
Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2007. str. 387-401 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 309831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma
(The Role of Public Relations in the Development of Rural Tourism)
Autori
Skoko, Božo ; Jugo, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma
/ Baćac, Robert - Zagreb : Hrvatski farmer, 2007, 387-401
Skup
Hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja hrvatskog turizma (1 ; 2007)
Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 17.10.2007. - 21.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
seoski turizam; odnosi s javnošću; promocija; Hrvatska
(rural tourism; public relations; promotions; Croatia)
Sažetak
Autori analiziraju promotivne aspekte ponude seoskog turizma u Hrvatskoj te se bave važnošću promocije u razvoju seoskog turizma. Poseban naglasak stavljaju na načine i mogućnosti korištenja komunikacijskih alata odnosa s javnošću u kreiranju ponude. Odnosi s javnošću, naime, pomažu informiranosti javnosti i potencijalnih turista o konkretnoj ponudi te istodobno utječu na poznatost i imidž određene destinacije, kao i seoskog turizma općenito. Budući se temelje na dvosmjernoj komunikaciji, također pomažu seoskim gospodarstvima da kvalitetnije istraže i razumiju želje, potrebe i očekivanja javnosti, odnosno turista te kontinuirano razvijaju i jačaju međusobne odnose. Nažalost, kvalitetna promocija i kontinuirani odnosi s javnošću u ovom segmentu turističke ponude u Hrvatskoj još nisu dovoljno razvijeni. Međutim, autori zaključuju kako promocija i odnosi s javnošću, uz infrastrukturu i kvalitetu ponude, postaju jedan od najvažnijih aspekata u kreiranju ponude seoskog turizma a imidž, koji nastaje kao posljedica njihova djelovanja najznačajnija komparativna prednost u odnosu na konkurenciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb