Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 309595

Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke


Ružić, Drago; Dukić, Branimir; Biloš, Antun
Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke // XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 725-741 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 309595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke
(Investigating internet users behaviour on company’ s web site)

Autori
Ružić, Drago ; Dukić, Branimir ; Biloš, Antun

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Izvornik
XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 725-741

ISBN
978-953-6148-64-6

Skup
XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti"

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ponašanje potrošača; Internet; web site; analitički software
(customer behaviour; Internet; web site; analytical software)

Sažetak
Pojavom i snažnim razvojem interneta pojavljuje se i potpuno novo tržište koje se zbog svojih osobitosti, pored korištenja različitih izraza (virtualno, internet tržište, mrežno tržište), najčešće naziva web tržište ili cyber tržište. Unatoč činjenici što ovo tržište karakterizira globalnost u punom smislu te riječi, broj i struktura korisnika Interneta ipak predodre&ntilde ; uju značajnu ograničenost ovog tržišta. No, bez svake sumnje, danas već nezaobilazno veliku skupinu korisnika interneta karakteriziraju brojne značajke koje determiniraju i njihovo ponašanje na mreži. Istraživanje, prikupljanje, analiza i izvješćivanje o ponašanju sudionika virtualnog tržišta predstavljaju neophodne informacije za donošenje brojnih poslovnika odluka neovisno o stupnju uključenosti pojedinog gospodarskog subjekta u e – business. Danas se koriste brojne metode i software-ski alati za marketinška istraživanja na internetu, a u ovom se radu prezentiraju istraživanja na vlastitom web site-u tvrtke, na primjeru iz prakse. U ovom slučaju naglasak je na korištenju prvenstveno nekoliko besplatno dostupnih software-skih alata koje je moguće implementirati na programski kod vlastitih stranica i time dobivati dragocjene informacije o posjetiteljima web site-a i njihovim aktivnostima. Unatoč činjenici što ovakva istraživanje imaju i niz ograničenja, u nekim slučajevima prvenstveno zbog nereprezentativnosti uzorka, brojne korisne informacije o korisničkom segmentu koje pružaju, uz izostanak bilo kakvih troškova, nameću se kao logično rješenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Antun Bilos (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago; Dukić, Branimir; Biloš, Antun
Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke // XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 725-741 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Ružić, D., Dukić, B. & Biloš, A. (2007) Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.)XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti".
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Duki\'{c}, Branimir and Bilo\v{s}, Antun}, year = {2007}, pages = {725-741}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Internet, web site, analiti\v{c}ki software}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Istra\v{z}ivanje pona\v{s}anja korisnika interneta na web site-u tvrtke}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Internet, web site, analiti\v{c}ki software}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Duki\'{c}, Branimir and Bilo\v{s}, Antun}, year = {2007}, pages = {725-741}, keywords = {customer behaviour, Internet, web site, analytical software}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Investigating internet users behaviour on company and \#8217; s web site}, keyword = {customer behaviour, Internet, web site, analytical software}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font