Pregled bibliografske jedinice broj: 309595
Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke
Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke // XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti" / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 725-741 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 309595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje ponašanja korisnika interneta na web site-u tvrtke
(Investigating internet users behaviour on company’ s web site)
Autori
Ružić, Drago ; Dukić, Branimir ; Biloš, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Izvornik
XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti"
/ Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 725-741
ISBN
978-953-6148-64-6
Skup
XX. Kongres CROMAR-a "Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti"
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ponašanje potrošača; Internet; web site; analitički software
(customer behaviour; Internet; web site; analytical software)
Sažetak
Pojavom i snažnim razvojem interneta pojavljuje se i potpuno novo tržište koje se zbog svojih osobitosti, pored korištenja različitih izraza (virtualno, internet tržište, mrežno tržište), najčešće naziva web tržište ili cyber tržište. Unatoč činjenici što ovo tržište karakterizira globalnost u punom smislu te riječi, broj i struktura korisnika Interneta ipak predodreñ ; uju značajnu ograničenost ovog tržišta. No, bez svake sumnje, danas već nezaobilazno veliku skupinu korisnika interneta karakteriziraju brojne značajke koje determiniraju i njihovo ponašanje na mreži. Istraživanje, prikupljanje, analiza i izvješćivanje o ponašanju sudionika virtualnog tržišta predstavljaju neophodne informacije za donošenje brojnih poslovnika odluka neovisno o stupnju uključenosti pojedinog gospodarskog subjekta u e – business. Danas se koriste brojne metode i software-ski alati za marketinška istraživanja na internetu, a u ovom se radu prezentiraju istraživanja na vlastitom web site-u tvrtke, na primjeru iz prakse. U ovom slučaju naglasak je na korištenju prvenstveno nekoliko besplatno dostupnih software-skih alata koje je moguće implementirati na programski kod vlastitih stranica i time dobivati dragocjene informacije o posjetiteljima web site-a i njihovim aktivnostima. Unatoč činjenici što ovakva istraživanje imaju i niz ograničenja, u nekim slučajevima prvenstveno zbog nereprezentativnosti uzorka, brojne korisne informacije o korisničkom segmentu koje pružaju, uz izostanak bilo kakvih troškova, nameću se kao logično rješenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Antun Bilos
(autor)