Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 309568

Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj


Segetlija, Zdenko
Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 612 - 642 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 309568 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj
(Development of New Forms od Retail Business in the Republic of Croatia)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 612 - 642

ISBN
978-953-6148-64-6

Skup
XX Kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
trgovina na malo; koncentracija; oblik podavaonice; razvoj maloprodajnih
(retail business; concentracion; type of shops; development of retail domain;)

Sažetak
U radu se prezentiraju se rezultati istraživanja rasta i razvoja trgovine na malo u Republici Hrvatskoj u posljednjih dvadesetak godina. Analiza rasta temelji se na pokazateljima o fizičkom obujmu ostvarenoga prometa i broja zaposlenih, o broju gospodarskih subjekata, o broju prodavaonica i o ukupnoj prodajnoj površini, a analiza razvoja polazi od pokazatelja razvoja koncentracije ostvarenog prometa i koncentracije prodajnih površina, te strukturnih promjena u ostvarenom prometu prema trgovinskim strukama i u oblicima trgovine na malo. Novi oblici gospodarskih subjekata i novi oblici prodavaonica i njihovi poslovni modeli u Republici Hrvatskoj razvijaju se zahvaljujući uznapredovalim procesima koncentracije i ulasku velikih svjetskih maloprodajnih lanaca u Republiku Hrvatsku. Na taj se način ubrzava i razvoj novih oblika trgovine na malo od strane hrvatskih gospodarskih subjekata. Hrvatski maloprodajni gospodarski subjekti ne mogu konkurirati velikim svjetskim maloprodajnim lancima na temelju ekonomike obujma. Svoj će opstanak i razvoj oni morati temeljiti na kvalitetnijem vertikalnom povezivanju kako u domaćim, tako i u me&ntilde ; unarodnim vrijednosnim lancima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 612 - 642 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. (2007) Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.)Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2007}, pages = {612 - 642}, keywords = {trgovina na malo, koncentracija, oblik podavaonice, razvoj maloprodajnih}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Razvoj novih oblika trgovine na malo u Republici Hrvatskoj}, keyword = {trgovina na malo, koncentracija, oblik podavaonice, razvoj maloprodajnih}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2007}, pages = {612 - 642}, keywords = {retail business, concentracion, type of shops, development of retail domain, }, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Development of New Forms od Retail Business in the Republic of Croatia}, keyword = {retail business, concentracion, type of shops, development of retail domain, }, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font