Pregled bibliografske jedinice broj: 309042
Pedagoško opterećenje učenika četvrtih razreda osnovne škole
Pedagoško opterećenje učenika četvrtih razreda osnovne škole // Školski vjesnik, 53 (2004), 1-2; 103-109 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 309042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško opterećenje učenika četvrtih razreda osnovne škole
(Pedagogical workload of primary school forth grade students)
Autori
Paušić, Jelena ; Kučić, Robert
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 53
(2004), 1-2;
103-109
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pedagoško opterećenje; diskriminacija učenika; zdravstveno stanje; osnovna škola
(Pedagogical workload; discrimination of students; health condition; primary school)
Sažetak
Na uzorku od 220 učenika i učenica četvrtih razreda triju osnovnih škola u Splitu utvrđena je, u nekim pokazateljima pedagoškog opterećenja, diskriminacija spolova. Podaci su prikupljeni anketom pomoću upitnika od 12 pitanja. Dobiveni rezultati diskriminativnom analizom dopuštaju slijedeće zaključke: ispitanici se bitno razlikuju u prostoru analiziranih pokazatelja pedagoških opterećenja s obzirom na spolnu pripadnost ; utvrđeno je da učenike karakterizira bolje zdravstveno stanje, ali ih, istovremeno, metoda rada učitelja da dio nastavnog gradiva realizira kao domaći uradak, u većoj mjeri dodatno opterećuje, učenice pak, za razliku od učenika, doživljavaju aktualne nastavne programe za četvrte razrede osnovne škole zahtjevnijima (ako veće opterećenje).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split