Pregled bibliografske jedinice broj: 307906
Model kontinuiranog poboljšanja poslovnih procesa u turizmu primjenom kontrolinga
Model kontinuiranog poboljšanja poslovnih procesa u turizmu primjenom kontrolinga, 2007., magistarski rad, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Varaždin
CROSBI ID: 307906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model kontinuiranog poboljšanja poslovnih procesa u turizmu primjenom kontrolinga
(Business processes continuous improvement model in tourism with controlling appliance)
Autori
Pavlović, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike Varaždin
Mjesto
Varaždin
Datum
30.03
Godina
2007
Stranica
230
Mentor
Cingula, Marijan
Ključne riječi
Kontroling; poslovni proces; turizam
(Controlling; Business process; Tourism)
Sažetak
U radu se iznose temeljni razlozi i pretpostavke te teoretske postavke za izgradnju i primjenu univerzalno primjenjivog modela kontinuiranog poboljšanja poslovnih procesa kojem je cilj kontinuirano pratiti poslovanje u svim fazama i neprestano ga usmjeravati u željenom smjeru. U početnoj se fazi tog modela željela naglasiti potreba analize trenutne situacije društva s obzirom na strategiju i ciljeve te u odnosu na tržište. U drugoj fazi se pristupilo izgradnji modela uvođenjem kontrolinga, informacijske tehnologije, kvalitete te primjeni modela u praksi, dok se u trećoj fazi analizirala i ocjenjivala uspješnost poslovanja i ostvarenih rezultata. Pritom se željelo dokazati da se primjenom navedenog modela, poglavito primjenom kontrolinga na različite elemente poslovanja, može mjerljivo poboljšati uspjeh poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
016-0161711-1735 - Utjecaj generičkih čimbenika na strukturu i učinkovitost organizacijskih oblika (Cingula, Marijan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Marijan Cingula
(mentor)