Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 3069

Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika


Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda
Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 6 (1997), 4-5(30-31); 599-617 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 3069 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika
(Coping with stress caused by school failure: Construction of questionnaire)

Autori
Brdar, Ingrid ; Rijavec, Majda

Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 6 (1997), 4-5(30-31); 599-617

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stres ; strategije suočavanja ; školski neuspjeh ; konstrukcija ljestvice
(stress ; coping strategies ; school failure ; scale construction)

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem konstrukcije ljestvice za ispitivanje strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u školi u učenika osnovne škole. U preliminarnom ispitivanju na uzorku od 75 učenika (od 9 do 14 godina) prikupljeno je 56 tvrdnji o načinu suočavanja. Te tvrdnje upotrebljene su u glavnom istraživanju u kojem je sudjelovalo 275 učenika osnovne škole istog uzrasta (139 djevojčica i 136 dječaka). Faktorskom analizom podataka utvrđeno je pet strategija suočavanja: Rješavanje problema, Emocionalne reakcije, Zaboravljanje, Socijalna podrška i Samookrivljavanje. Spolne i dobne razlike u suočavanju otkrivene su gotovo za sve strategije suočavanja. Također su otkrivene razlike u suočavanju između učenika različitog školskog uspjeha, učenika visokog i niskog samopoštovanja te učenika visoke i niske razine anksioznosti. Prodiskutirane su i moguće teorijske i praktične implikacije dobivenih rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01940102

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Majda Rijavec (autor)

Avatar Url Ingrid Brdar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda
Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 6 (1997), 4-5(30-31); 599-617 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Brdar, I. & Rijavec, M. (1997) Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 6 (4-5(30-31)), 599-617.
@article{article, author = {Brdar, Ingrid and Rijavec, Majda}, year = {1997}, pages = {599-617}, keywords = {stres, strategije suo\v{c}avanja, \v{s}kolski neuspjeh, konstrukcija ljestvice}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja : \v{c}asopis za op\'{c}a dru\v{s}tvena pitanja}, volume = {6}, number = {4-5(30-31)}, issn = {1330-0288}, title = {Suo\v{c}avanje sa stresom zbog lo\v{s}e ocjene: konstrukcija upitnika}, keyword = {stres, strategije suo\v{c}avanja, \v{s}kolski neuspjeh, konstrukcija ljestvice} }
@article{article, author = {Brdar, Ingrid and Rijavec, Majda}, year = {1997}, pages = {599-617}, keywords = {stress, coping strategies, school failure, scale construction}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja : \v{c}asopis za op\'{c}a dru\v{s}tvena pitanja}, volume = {6}, number = {4-5(30-31)}, issn = {1330-0288}, title = {Coping with stress caused by school failure: Construction of questionnaire}, keyword = {stress, coping strategies, school failure, scale construction} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font