Pregled bibliografske jedinice broj: 306570
Poslovni slučaj: "Razvoj marke Zolotoj Petušok tvrtke Produkty Pitania"
Poslovni slučaj: "Razvoj marke Zolotoj Petušok tvrtke Produkty Pitania" // Upravljanje markama / Martinović , Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 247-257
CROSBI ID: 306570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni slučaj: "Razvoj marke Zolotoj Petušok tvrtke Produkty Pitania"
(Business case:Development of Produkty Pitania Company’ s brand Zolotoj Petušok)
Autori
Grgurić, T. ; Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Upravljanje markama
Urednik/ci
Martinović , Maja
Izdavač
Accent Press
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
247-257
ISBN
978-953-99762-4-6
Ključne riječi
Marka, Marketing, Žolotoj Petušok
(Brand, Marketing, Žolotoj Petušok)
Sažetak
Slučaj opisuje aktivnostu u prvoj etapi realizacije postavljene strategije na putu transformacije "robne" marke Zolotoj Petušok u uspješnu tržišnu marku. U poslovnom slučaju definiran je ciljni segment prema kojemu su usklađeni i objašnjeni elementi marke kao i elementi marketinškog spleta s tim da je poseban naglasak dan na samu distribuciju, zbog specifičnosti samog asortimana proizvoda. Rad detaljno objašnjava redizajn znaka i ambalaže, promotivne kampanje te pozvicioniranje same marke na tržištu. Značajno za rad je i prikaz primjene upravljnja odnosima s klijentima (CRM-a) u svrhu formiranja što prisnijeg odnosa marke Zolotoj Petušok s potrošačima i razvijanju njihove lojalnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb