Pregled bibliografske jedinice broj: 305416
Značajke koncentracije u trgovini na malo i neke specifičnosti Republike Hrvatske
Značajke koncentracije u trgovini na malo i neke specifičnosti Republike Hrvatske // Suvremena trgovina: strucni casopis za trgovinu, Zagreb, 32 (2007), 4; 30-35 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 305416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značajke koncentracije u trgovini na malo i neke specifičnosti Republike Hrvatske
(Characteristics of Concentration in the Retail Trade and Some Specific Features of the Republic of Croatia)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina: strucni casopis za trgovinu, Zagreb (1330-0180) 32
(2007), 4;
30-35
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
koncentracija; internacionalizacija; trgovina na malo; Republika Hrvatska
(Key words: concentration; internationalization; retail trade; the Republic of Croatia)
Sažetak
Budući da koncentracija u gospodarstvu predstavlja važnu društveno – ekonomsku zakonitost, u radu se analizira pojam koncentracije u gospodarstvu, odnosno u trgovini na malo. Potom se daju usporedbe najvećih gospodarskih subjekata iz područja trgovine na malo u Republici Hrvatskoj i u nekim drugim zemljama. Budući da hrvatski maloprodajni gospodarski subjekti i njihove kooperacijske tvorevine po svojoj veličini i ekonomskoj snazi znatno zaostaju za svjetskim (koji penetriraju i na hrvatsko maloprodajno tržište), rješenja za njihov opstanak treba tražiti u njihovom daljnjem kooperacijskom povezivanju i drugim strategijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI