Pregled bibliografske jedinice broj: 304422
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ?
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ? // Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (2007), 1-2; 123-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 304422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ?
(HOW PRE-SCHOOL PSYCHOLOGISTS USE COMPUTER IN THEIR WORK)
Autori
Sindik, Joško
Izvornik
Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 56
(2007), 1-2;
123-136
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
predškolski; psiholog; računalo; rad; vještine
(pre-school; psychologist; computer; work; skills)
Sažetak
Uloga predškolskog psihologa je dominantno preventivna. Poslovi i radne zadaće predškolskog psihologa obuhvaćaju velik broj međusobno vrlo različitih radnih zadataka, vezanih uz veći broj različitih radnih struktura u dječjem vrtiću, uz neizostavne zadaće vezane uz samu predškolsku djecu. Upotreba računala je nedvojbeno unaprijedila, ubrzala, i višestruko učinila kvalitetnijim rad u mnogim područjima ljudske djelatnosti u posljednjih pedesetak godina, pa nema razloga vjerovanju da je posao psihologa u dječjem vrtiću izuzetak. Cilj istraživanja bilo je razmatranje nekih karakteristika korištenja računala u poslu predškolskih psihologa. Ispitano je ukupno 28 predškolskih psihologa s područja Zagreba i Zagrebačke županije, 27 ženskog i 1 muškog spola, a primijenjen je anketni upitnik nazvan je radnim naslovom Upitnik Cyberpsy od ukupno od 12 pitanja (71 varijable). Na temelju dobivenih rezultata, izgleda opravdano pretpostaviti da računalo olakšava rad psihologu, i da mu omogućuje kvalitetniji i opsežniji rad u različitim područjima njegova djelovanja, korištenje više metoda rada, ali i češći osjećaj osobne i stručne kompetencije. Zato je u budućnosti potrebno poticati razvoj vještina korištenja računala uopće, a posebno specifičnih načina uporabe računala u radu predškolskog psihologa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija