Pregled bibliografske jedinice broj: 304244
Kvantitativna analiza cjelina nastavnih programa informatike i računalstva za gimnazije i strukovne škole
Kvantitativna analiza cjelina nastavnih programa informatike i računalstva za gimnazije i strukovne škole, 1997. (ostalo).
CROSBI ID: 304244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvantitativna analiza cjelina nastavnih programa informatike i računalstva za gimnazije i strukovne škole
Autori
Širanović, Željko ; Prelog, Nenad
Izvornik
RAČUNALO U ŠKOLI I., Zbornik referata održanih na savjetovanju u Rovinju od 4.-6.09.1997.
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
1997
Ključne riječi
Analiza; programi; gimnazija; strukovne škole; Informatika
(analyzing; gimnasium; high schools; informatics; curriculum)
Sažetak
U ovom radu analiziraju se okvirni nastavni programi informatike i računalstva za gimnazije i srednje strukovne škole. Ovim se željelo utvrditi koje su nastavi cjeline najzastupljenije u tim propisanim okvirnim programima, što može poslužiti kao jedan od bitnih čimbenika za utvrđivanje kvalitete tih programa. Za potrebe analize načinjen je model program dobiven na osnovu postojećih okvirnih programa. Metodom uspoređivanja i brojenja pojedinih cjelina i tema propisanih okvirnih programa na model-programu utvrđene su najzastupljenije nastavne cjeline. Kod gimnazijskih programa najzastupljenija cjelina odnosi se na programiranje i izradu programa, a kod strukovnih škola to je obrada teksta i rad pod Windows okruženjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija