Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 299691

Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti


Batarelo, Ivana
Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti // Informatologia, 39 (2006), 4; 103-107 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 299691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti
(Teacher inservice and preservice training for development of information and technology literacy.)

Autori
Batarelo, Ivana

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 39 (2006), 4; 103-107

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
informacijska pismenost; tehnologijska pismenost; obrazovna tehnologija; obrazovanje nastavnika
(information literacy; technology literacy; educational technology; teacher education)

Sažetak
Koncepti pismenosti vodećih teoretičara obrazovanja komplementarni su s konceptima pismenosti u digitalnom vremenu, a čije su važne komponente informacijska i tehnologijska pismenost. Prilikom definiranja informacijske pismenosti, ne smiju se zanemariti njene tehnologijske komponente. Vodeći modeli za razvijanje informacijske pismenosti se u svim svojim fazama uklapaju u obrazovni proces. Srodnost područja informacijske i tehnologijske pismenosti s područjem obrazovne tehnologije, ukazuje na potrebu za što većom povezanošću knjižničarske i obrazovne struke. U ovom pregledu literature informacijska i tehnologijska pismenost prikazane su kao preduvjeti za korištenje obrazovne tehnologije. Uz pregled svjetskih standarda za pripremu nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije, napravljena je analiza čimbenika koji utječu na uspješno korištenje obrazovne tehnologije u nastavi. Sustavna analiza znanstvenih studija o obrazovanju nastavnika za uspješno korištenje obrazovne tehnologije ukazuje na elemente koje je potrebno uzeti u obzir prilikom kreiranja programa za obrazovanje nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo, Ivana
Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti // Informatologia, 39 (2006), 4; 103-107 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Batarelo, I. (2006) Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti. Informatologia, 39 (4), 103-107.
@article{article, author = {Batarelo, Ivana}, year = {2006}, pages = {103-107}, keywords = {informacijska pismenost, tehnologijska pismenost, obrazovna tehnologija, obrazovanje nastavnika}, journal = {Informatologia}, volume = {39}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {Obrazovanje i stru\v{c}na priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti}, keyword = {informacijska pismenost, tehnologijska pismenost, obrazovna tehnologija, obrazovanje nastavnika} }
@article{article, author = {Batarelo, Ivana}, year = {2006}, pages = {103-107}, keywords = {information literacy, technology literacy, educational technology, teacher education}, journal = {Informatologia}, volume = {39}, number = {4}, issn = {1330-0067}, title = {Teacher inservice and preservice training for development of information and technology literacy.}, keyword = {information literacy, technology literacy, educational technology, teacher education} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • INFA
  • ISA
  • LISA
  • SA
  • Engineering Index





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font