Pregled bibliografske jedinice broj: 299691
Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti
Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti // Informatologia, 39 (2006), 4; 103-107 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 299691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje i stručna priprema nastavnika za razvijanje informacijske i tehnologijske pismenosti
(Teacher inservice and preservice training for development of information and technology literacy.)
Autori
Batarelo, Ivana
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 39
(2006), 4;
103-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
informacijska pismenost; tehnologijska pismenost; obrazovna tehnologija; obrazovanje nastavnika
(information literacy; technology literacy; educational technology; teacher education)
Sažetak
Koncepti pismenosti vodećih teoretičara obrazovanja komplementarni su s konceptima pismenosti u digitalnom vremenu, a čije su važne komponente informacijska i tehnologijska pismenost. Prilikom definiranja informacijske pismenosti, ne smiju se zanemariti njene tehnologijske komponente. Vodeći modeli za razvijanje informacijske pismenosti se u svim svojim fazama uklapaju u obrazovni proces. Srodnost područja informacijske i tehnologijske pismenosti s područjem obrazovne tehnologije, ukazuje na potrebu za što većom povezanošću knjižničarske i obrazovne struke. U ovom pregledu literature informacijska i tehnologijska pismenost prikazane su kao preduvjeti za korištenje obrazovne tehnologije. Uz pregled svjetskih standarda za pripremu nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije, napravljena je analiza čimbenika koji utječu na uspješno korištenje obrazovne tehnologije u nastavi. Sustavna analiza znanstvenih studija o obrazovanju nastavnika za uspješno korištenje obrazovne tehnologije ukazuje na elemente koje je potrebno uzeti u obzir prilikom kreiranja programa za obrazovanje nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- INFA
- ISA
- LISA
- SA
- Engineering Index