Pregled bibliografske jedinice broj: 299232
Učimo mlade
Učimo mlade // Hrvatska vodoprivreda, 16 (2007), 173; 56-58 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 299232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učimo mlade
(Teaching the young)
Autori
Karleuša, Barbara ; Tonšić, Nevena ; Bukarica, Igor ; Matijević, Ivana ; Ferenac-Grubišić, Aleksandar ; Tanjga, Alenka
Izvornik
Hrvatska vodoprivreda (1330-321X) 16
(2007), 173;
56-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
zaštita okoliša ; edukacija
(environment ; education)
Sažetak
Afirmacija hidrotehnike u širem smislu nastoji se postići kroz formalizirane oblike rada sa studentima, ali isto tako i uključivanjem studenata u neformalne oblike nastave kakvim se može smatrati i projekt suradnje Fakulteta sa dječjim vrtićem Galeb (Grad Rijeka) tijekom ljetnog semestra ak.god. 2005/06. Studenti 4. godine studija, hidrotehničkog usmjerenja sudjelovali su u edukaciji mališana o problematici odvodnje otpadnih voda, te o pročišćavanju istih, u cilju razvijanja dječje svijesti o važnosti očuvanja okoliša i vlastite uloge u tome. Iako je osnovna ideja krenula od odgojiteljice iz vrtića koja se Fakultetu obratila preko foruma na Fakultetskim web- stranicama, studenti i nastavnik predmeta koji pokrivaju navedenu problematiku (Odvodnja i Čišćenje pitkih i otpadnih voda) su se rado odazvali. Osmišljen je plan za organiziranje radionice-igraonice i definiran termin njenog održavanja. Studenti su osmislili izradu slikovnica i kompjutorske prezentacije vezane uz navedenu problematiku te izradu makete pojednostavljenog sustava odvodnje i uređaja za pročišćavanje. Studenti su u slobodno vrijeme izradili sve što je bilo planirano te uz pratnju nastavnika na dan 28. travnja 2006 održali radionicu u prostorima vrtića. Radionica je bila vrlo uspješna i donijela je veliko zadovoljstvo svim uključenima: prvo mališanima jer su kroz igru, slikovnice, prezentacije i korištenje makete naučili puno novina, zatim tetama jer su djeca na „ stručniji“ način dobila odgovore na svoja pitanja, nakon toga studentima jer su se osjećali društveno korisnima i pri tom razvili niz kompetencija kao i nastavniku jer je uspio u razvijanu istih kod studenata na interesantnom zadatku znatno drugačijem od tradicionalnih predavanja i vježbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
114-0982709-2549 - HIDROLOGIJA OSJETLJIVIH VODNIH RESURSA U KRŠU (Ožanić, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Građevinski fakultet, Rijeka