Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 298686

Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica


Segetlija, Zdenko
Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica // MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention / Čišić, Dragan ; Hutinski, Željko ; Baranović, Mirta ; Sandri Roberto (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007. str. 38 - 40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 298686 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica
(Role of Information Technologies in the Development of Shop Formats)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention / Čišić, Dragan ; Hutinski, Željko ; Baranović, Mirta ; Sandri Roberto - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007, 38 - 40

ISBN
978-953-233- 031-1

Skup
MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2007. - 25.05.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
maloprodajna poslovna jedinica; maloprodajno poduzeće; indormacijska tehnologija; informacijski sustav; Republika Hrvatska
(retail operating unit; retail company; information technology; information system; the Reublic of Croatia)

Sažetak
Oblikovanje maloprodajne poslovne jedinice razmatra se kao rezultat kombinacije čimbenika radnoga procesa: ljudskoga rada, stalnih i obrtnih sredstava, te, posebno, čimbenika &laquo ; informacija&raquo ; . U radu se iznosi teza o presudnom utjecaju čimbenika &laquo ; informacija&raquo ; na oblikovanje maloprodajnih poslovnih jedinica. Na toj se osnovici iznose i teze o budućnosti trgovine u razvijenim tržišnim gospodarstvima. Radi se o sve većoj potrebi razvijanja suvremenih informacijskih tehnologija i informacijskih sustava maloprodajnoga poduzeća i maloprodajne poslovne jedinice. Na toj su osnovici nastale i suvremene menadžmentske koncepcije, koje se u radu pokušavaju identificirati. Svrha je rada uočavanje potrebe konkretnijih istraživanja za uobličavanje razvojnih strategija hrvatskih gospodarskih subjekata na području maloprodaje.

Izvorni jezik
Spa

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica // MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention / Čišić, Dragan ; Hutinski, Željko ; Baranović, Mirta ; Sandri Roberto (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007. str. 38 - 40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. (2007) Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica. U: Čišić, D., Hutinski, Ž., Baranović, M. & Sandri Roberto (ur.)MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2007}, pages = {38 - 40}, keywords = {maloprodajna poslovna jedinica, maloprodajno poduze\'{c}e, indormacijska tehnologija, informacijski sustav, Republika Hrvatska}, isbn = {978-953-233- 031-1}, title = {Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica}, keyword = {maloprodajna poslovna jedinica, maloprodajno poduze\'{c}e, indormacijska tehnologija, informacijski sustav, Republika Hrvatska}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2007}, pages = {38 - 40}, keywords = {retail operating unit, retail company, information technology, information system, the Reublic of Croatia}, isbn = {978-953-233- 031-1}, title = {Role of Information Technologies in the Development of Shop Formats}, keyword = {retail operating unit, retail company, information technology, information system, the Reublic of Croatia}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font