Pregled bibliografske jedinice broj: 298686
Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica
Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica // MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention / Čišić, Dragan ; Hutinski, Željko ; Baranović, Mirta ; Sandri Roberto (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007. str. 38 - 40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 298686 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga informacijskih tehnologija u razvoju oblika prodavaonica
(Role of Information Technologies in the Development of Shop Formats)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention
/ Čišić, Dragan ; Hutinski, Željko ; Baranović, Mirta ; Sandri Roberto - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007, 38 - 40
ISBN
978-953-233- 031-1
Skup
MIPRO 2007- 30th Jubilee International Convention
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2007. - 25.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
maloprodajna poslovna jedinica; maloprodajno poduzeće; indormacijska tehnologija; informacijski sustav; Republika Hrvatska
(retail operating unit; retail company; information technology; information system; the Reublic of Croatia)
Sažetak
Oblikovanje maloprodajne poslovne jedinice razmatra se kao rezultat kombinacije čimbenika radnoga procesa: ljudskoga rada, stalnih i obrtnih sredstava, te, posebno, čimbenika « ; informacija» ; . U radu se iznosi teza o presudnom utjecaju čimbenika « ; informacija» ; na oblikovanje maloprodajnih poslovnih jedinica. Na toj se osnovici iznose i teze o budućnosti trgovine u razvijenim tržišnim gospodarstvima. Radi se o sve većoj potrebi razvijanja suvremenih informacijskih tehnologija i informacijskih sustava maloprodajnoga poduzeća i maloprodajne poslovne jedinice. Na toj su osnovici nastale i suvremene menadžmentske koncepcije, koje se u radu pokušavaju identificirati. Svrha je rada uočavanje potrebe konkretnijih istraživanja za uobličavanje razvojnih strategija hrvatskih gospodarskih subjekata na području maloprodaje.
Izvorni jezik
Spa
Znanstvena područja
Ekonomija