Pregled bibliografske jedinice broj: 298082
Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o.
Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o., 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 298082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o.
(Brand positioning and integrated marketing communication of company Aquaestil plus Ltd.)
Autori
Bašić, Maša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
12.03
Godina
2007
Stranica
60
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
pozicioniranje branda; marketing komunikacija; Aquaestil plus
(brand positioning; marketing communication; Aquaestil plus)
Sažetak
Svrha ovog diplomskog rada je ukazati na pozicioniranje branda kao ključnog dijela upravljanja brandom te integriranih marketing komunikacija kao sredstva za kreiranje jedinstvenih, konzistentnih poruka za uspostavu pozitivnih asocijacija kod kupaca i to kroz analizu relevantnih značajki i istraživanje tržišta. U radu se obrađuje pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije, metodologija te rezultati istraživanja. Osnovni rezultat istraživanja ukazuje da je Brand Aquaestil dobro pozioniran među neposrednim kupcima, no da je među krajnjim kupcima njegov snaga znatno manja od konkurencije. Ti rezultati ukazuju na potrebu jačanja integrirane marketing komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka