Pregled bibliografske jedinice broj: 298071
Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo
Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 298071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo
(Image-the source of market value of jeans fashion brand Torpedo)
Autori
Zubčić, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
12.03
Godina
2007
Stranica
63
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
image; tržišna vrijednost; modna marka; traperice; Torpedo
(image; market value; fashion brand; jeans; Torpedo)
Sažetak
Razvoj nove marke zahtijeva dugoročnu investiciju osobito za oglašavanje i promociju. Zbog toga, razvoj nove marke postaje prava umjetnost te se postojeća poduzeća odlučuju na jačanje svojih postojećih marki ili širenja putem ekstenzije linije proizvoda ili marke. U radu su obrađene relevantne značajke tržišne vrijednosti marke, koncept i osobnosti marke te metodologija i rezultati istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju da skala za određivanje koncepta marki nije u potpunosti validna za simboličku kategoriju proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka