Pregled bibliografske jedinice broj: 296929
Slobodno vrijeme djece - razlike između aktivnosti provođenja i pridanih vrijednosti
Slobodno vrijeme djece - razlike između aktivnosti provođenja i pridanih vrijednosti // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja / Kramar, M. ; Duh M. (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru Pedagoška fakulteta Maribor, 2003. str. 463-476 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 296929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slobodno vrijeme djece - razlike između aktivnosti provođenja i pridanih vrijednosti
(Speare Time of Children)
Autori
Arbunić, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja
/ Kramar, M. ; Duh M. - Maribor : Univerza v Mariboru Pedagoška fakulteta Maribor, 2003, 463-476
ISBN
86-80693-68-5
Skup
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 22.11.2001. - 23.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
slobodno vrijeme; djeca; aktivnosti; vrijednosti
(spare time; children; activities; values)
Sažetak
Člankom se predstavljaju rezultati empirijskog istraživanja prostora slobodnog vremena osnovnoškolske djece s obzirom na količinu bavljenja pojedinim aktivnostima i s obzirom na vrijednosti koje tim aktivnostima djeca pridaju. Rezultati istraživanja obrađeni su metodom faktorske analize pod komponentnim modelom, radi utvrđivanja faktorskog prostora slobodnog vremena, i metodom robustne diskriminacijske analize radi utvrđivanja razlika između subprostora "količine" i "vrijednosti". Rezultati istraživanja pokazuju da prostor aktivnosti slobodnog vremena djece starije osnovnoškolske dobi nije jedinstvena cjelina (H1 odbačena) te dapostoje statistički značajne razlike u pogledu količine bavljenja i vrijednosti koje se tim aktivnostima pridaju. Nalazi diskriminacije upućuju na to da su djeca suglasna u tome što jesu a što nisu vrijednosti u prostoru aktivnosti slobodnog vremena, ali upućuju i na to da su dječje aktivnosti determinirane struktuiranošću slobodnog vremena, a na što upućuju razlike između količine bavljenja i vrijednosti koje djeca pridaju pojedinim aktivnostima kojima se bave, ili se ćele baviti u slobodnom vremenu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
371.3(082)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb