Pregled bibliografske jedinice broj: 294468
Upravljanje i kreacija u sportu
Upravljanje i kreacija u sportu // Zbornik radova III Međunarodne konferencije Menadžment u sportu. / prof.dr.Nićin, Đorđe ; prof.dr.Tomić, Duško ; prof.dr.Mihajlović, Milan ; prof.dr.Fratrić, Franja ; prof.dr.Peneva, Boyanka ; prof.dr.Lolić, Vidosav ; prof.dr.Naumovski, Aleksandar ; doc.dr.Bonacin, Dobromir ; doc.dr.Bjelica, Duško ; doc.dr.Oxisoglu, Nikolaos (ur.).
Beograd: Fakultet za menadžment u sportu Univerziteta Braća Karić, 2007. str. 110-114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 294468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje i kreacija u sportu
(Managing and creativity in sport)
Autori
Bonacin, Danijela ; Bonacin, Dobromir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova III Međunarodne konferencije Menadžment u sportu.
/ Prof.dr.Nićin, Đorđe ; prof.dr.Tomić, Duško ; prof.dr.Mihajlović, Milan ; prof.dr.Fratrić, Franja ; prof.dr.Peneva, Boyanka ; prof.dr.Lolić, Vidosav ; prof.dr.Naumovski, Aleksandar ; doc.dr.Bonacin, Dobromir ; doc.dr.Bjelica, Duško ; doc.dr.Oxisoglu, Nikolaos - Beograd : Fakultet za menadžment u sportu Univerziteta Braća Karić, 2007, 110-114
ISBN
978-86-86197-18-4
Skup
III Međunarodna konferencija Menadžment u sportu.
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 11.05.2007. - 12.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
programiranje; razine upravljanja
(programming; managing levels)
Sažetak
U članku se raspravlja o poziciji upravljanja u sportu općenito, s naglaskom na lokaciju pojma programiranja kao daleko najvažnijeg segmenta u upravljačkim modelima. Pokazano je da načelno postoje tri razine upravljačkih djelovanja, a to su: a) sami subjekt, b) upravljanje subjektom i c) okruženje subjekta, te da su ciljevi programiranja zadani izvan subjekta i upravljanja subjektom. Takva situacija je tek u manjem dijelu prihvatljiva i treba je radikalno mijenjati, jer se uvelike gubi kreativnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija