Pregled bibliografske jedinice broj: 289524
Komunikacija tekstom i slikom: granice izgleda i značenja
Komunikacija tekstom i slikom: granice izgleda i značenja // Zbornik radova 10. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2006. str. 11-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 289524 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija tekstom i slikom: granice izgleda i značenja
(Text and Image Communication: The Limmits of Apereance and Meaning)
Autori
Pibernik, Jesenka ; Brozović, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 10. međunarodnog savjetovanja tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
/ Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav - Zagreb : Senj : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2006, 11-14
ISBN
953-96020-6-8
Skup
Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija (10 ; 2006)
Mjesto i datum
Novi Vinodolski, Hrvatska; Senj, Hrvatska, 31.05.2006. - 03.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
grafički dizajn; komunikacija; reprezentacija; slika; pisana riječ
(graphic design; communication; representation; image; text)
Sažetak
Vizualne znakove i simbole kojima u grafičkom dizajnu konstruiramo poruku možemo podijeliti u dvije osnovne skupine: slike i pisane riječi. S obzirom da je ljudska komunikacija multisemiotska, ta su dva modaliteta reprezentacije u svojoj biti različita. Dok je jezik sekvencijalni i temporalno organizirani medij, slike su simultano i prostorno organizirani medij. Ovo se istraživanje prvenstveno bavi analizom vizualnih aspekata znakova i simbola (teksta i slike) - njihovog izgleda i značenja, koji su se tokom povijesti mijenjali kako iz kulturoloških tako iz tehničko-tehnoloških razloga. Cilj nam je pokazati da su granice izgleda i značenja vizualnih simbola strogo ovisne o mediju kojim se poruka prenosi i njegovim materijalnim karakteristikama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb