Pregled bibliografske jedinice broj: 288003
Model zadržavanja maksimuma korisnih informacija kod istraživačkih projekata u kineziologiji
Model zadržavanja maksimuma korisnih informacija kod istraživačkih projekata u kineziologiji // Sport za sve u funkciji unapređenja kvalitete života / prof.dr.Mirna Andrijašević (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 113-124 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 288003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model zadržavanja maksimuma korisnih informacija kod istraživačkih projekata u kineziologiji
(Model of maximum usefull information in kinesiological research projects)
Autori
Bonacin, Dobromir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sport za sve u funkciji unapređenja kvalitete života
/ Prof.dr.Mirna Andrijašević - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 113-124
ISBN
978-953-6378-62-3
Skup
Sport za sve u funkciji unapređenja kvalitete života
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.02.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
rezidual; analiza
(residual; analysis)
Sažetak
Predložen je i realiziran model analize reziduala koji na najjednostavniji mogući način pokazuje da u "odbačenom" varijabilitetu, nakon ekstrakcije "značajnih" latentnih dimenzija na temelju elementarne entropije matrice asocijacija, još uvijek ostaje značajan dio informacija. Taj dio informacija analiziran je u nekoliko desetaka slučajeva, a za potrebe ovog rada prikazani su primjeri dva slučaja, jedan iz edukacije i drugi iz rekreacije. U oba slučaja pokazalo se da producirani rezidualni faktor sadrži bitne, zanimljive i interpetabilne informacije, što je sasvim dovoljan razlog da se opisani postupak predloži za obveznu proceduru u analizi bilo kojih relacija, a posebno u analizi faktorskih reziduala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija