Pregled bibliografske jedinice broj: 285933
Junk food advertising contributes to young Americans' obesity
Junk food advertising contributes to young Americans' obesity // BMJ. British medical journal, 331 (2005), 7530; 1426-1426 doi:10.1136/bmj.331.7530.1426-c (podatak o recenziji nije dostupan, vijest, stručni)
CROSBI ID: 285933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Junk food advertising contributes to young
Americans' obesity
Autori
Fišter, Kristina
Izvornik
BMJ. British medical journal (0959-8146) 331
(2005), 7530;
1426-1426
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, vijest, stručni
Ključne riječi
obesity
Sažetak
Text of the direct connection between advertising of fast food in America, with increasing thickness of young people.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus