Pregled bibliografske jedinice broj: 285763
Kontinuitet spoznaje i informatika
Kontinuitet spoznaje i informatika // 14. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Informatizacija u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije. Zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2005. str. 158-161 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 285763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontinuitet spoznaje i informatika
(Continuality of comprehension and informatics)
Autori
Bonacin, Dobromir ; Blažević, Stipe
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
14. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Informatizacija u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije. Zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2005, 158-161
Skup
14. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Informatizacija u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 21.06.2005. - 25.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
informatika; spoznaja; kontinuitet
(informatics; comprehension; continuality)
Sažetak
Informatičke implementacije za objektivno i kvalitetno programiranje transformacijskih procesa (kao i bilo kakve konstrukcije) jedino su moguće uz poznavanje i poštivanje najglobalnijih prirodnih zakona. Opisana informatička rješenja potpuno su sukladna tim zakonima i ne predstavljaju izraz lokalnih, prolaznih i ograničenih primjena. Također su i u visokoj fazi izrade i testiranja. Kako se radi o privatnoj biblioteci s nekoliko slojeva implementacije, na kojoj radi vrlo uski krug angažiranih, očekuje se da će operativna verzija biti dostupna sukladno angažiranim materijalnim resursima. Zbog primjenjenih razvojnih alata, platforme za implementaciju ne predstavljaju nikakvo ograničenje. O spremnosti šire socijalne zajednice za opći prihvat ovakvih rješenja, u ovome članku se ne raspravlja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija