Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 283205

Procjena osnovnog jezika i vještina učenja


Paklec, Ana-Marija
Procjena osnovnog jezika i vještina učenja, 2006., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 283205 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena osnovnog jezika i vještina učenja
(The assessment of basic language and learning skills)

Autori
Paklec, Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.10

Godina
2006

Stranica
125

Mentor
Frey Škrinjar, Jasmina

Ključne riječi
procjena; autizam; individualizirani edukacijski program; razvoj jezika; vještina učenja
(assessment; autism; individualized educational program; language development; learning skills)

Sažetak
Diplomski rad je prevedena i prilagođena procjena koja se koristi u radu sa djecom s autizmom i jezičnim teškoćama (The Assessment of basic language and learning skills autora Paringtona i Sundberga iz 1998. godine). U prvom dijelu rada dan je kratki prikaz specifičnosti poremećaja iz autističnog spektra, kroz definiciju poremećaja, etiologiju, učestalost i moguće tretmane. Druga velika cjelina ovog rada, odnosi se na prijevod priručnika procjene osnovnog jezika i vještina učenja u kojem se detaljno objašnjava svrha i načelo procjene, kako primijeniti procjenu i bodovati zadatke, te kako napisati individualizirani program.Treća velika cjelina je prijevod protokola procjene osnovnog jezika i vještina učenja u koje se upisuju bodovi za pojedini zadatak i tablice za praćenje razvoja vještina. Četvrta cjelina diplomskog rada je konkretna primjena procjene osnovnog jezika i vještina učenja sa djevojčicom sa poremećajem iz autističnog spektra i primjer individualiziranog edukacijskog programa.Važnost ove procjene očituje se u sadržaju koji procjenjuje, dakle osnove jezika i temeljne vještine koje su preduvjet daljnjeg učenja i razvoja. Prednosti ove procjene (u odnosu na druge testove za djecu sa poremećajem iz autističnog spektra) je veći broj područja koji se procjenjuje (25 područja) i bolja osjetljivost procjene koja omogućava uočavanje i malih razlika u nekom procjenjivanom području. Korisnost ove procjene očituje se uputama i vođenju pri izradi kvalitetnog individualiziranog programa koji je usmjeren na razvoj vještina koje su se procjenom pokazale nerazvijenima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013113

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Frey Škrinjar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Paklec, Ana-Marija
Procjena osnovnog jezika i vještina učenja, 2006., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Paklec, A. (2006) 'Procjena osnovnog jezika i vještina učenja', diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Paklec, Ana-Marija}, year = {2006}, pages = {125}, keywords = {procjena, autizam, individualizirani edukacijski program, razvoj jezika, vje\v{s}tina u\v{c}enja}, title = {Procjena osnovnog jezika i vje\v{s}tina u\v{c}enja}, keyword = {procjena, autizam, individualizirani edukacijski program, razvoj jezika, vje\v{s}tina u\v{c}enja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Paklec, Ana-Marija}, year = {2006}, pages = {125}, keywords = {assessment, autism, individualized educational program, language development, learning skills}, title = {The assessment of basic language and learning skills}, keyword = {assessment, autism, individualized educational program, language development, learning skills}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font