Pregled bibliografske jedinice broj: 282261
Strateška analiza hrvatske konditorske industrije
Strateška analiza hrvatske konditorske industrije, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 282261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateška analiza hrvatske konditorske industrije
(Strategic Analysis of Croatian Confectionery Industry)
Autori
Fraculj, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
15.12
Godina
2005
Stranica
167
Mentor
Tipurić, Darko
Ključne riječi
Strateška analiza ; konditorska industrija
(Strategic analysis ; Confectionery industry)
Sažetak
Osnovni cilj ovog rada jest analizirati strukturu hrvatske konditorske industrije i utvrditi veličinu i utjecaj, te opću konstelaciju i dinamiku pet konkurentskih sila iz Porterovog modela ''proširenog suparništva''. Uz ovo su vezani i ostali ciljevi istraživanja: (1) opisati osnovna ekonomska obilježja hrvatske konditorske industrije, utvrditi fazu životnog ciklusa industrije, trendove i osnovne pokretače industrijskog rasta, (2)odrediti privlačnost, odnosno dugoročni profitni potencijal hrvatske konditorske industrije i ključne čimbenike tržišnog uspjeha, (3) predvidjeti buduća kretanja u industriji i identificirati moguće strateške inicijative za mijenjanje industrijske strukture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija