Pregled bibliografske jedinice broj: 281136
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 219-257
CROSBI ID: 281136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja
(Motivation and school subjects: gender differences in the context of expectancy-value theory)
Autori
Marušić, Iris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive
Urednik/ci
Baranović, Branislava
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
219-257
ISBN
953-6218-28-3
Ključne riječi
školska motivacija, školski predmeti, spolne razlike, teorije motivacije
(school motivation, school subjects, gender differences, motivational theories)
Sažetak
Iz perspektive suvremenih motivacijskih teorija, posebice teorije vrijednosti i očekivanja, ispitivane su spolne razlike u učeničkoj percepciji školskih predmeta na dimnezijama zanimljivosti, razumljivosti, t ežine, te relevantnosti za sadašnji i budući život. Podaci su ukazali na niz konzistentnih spolnih razlika u percepciji pojedinih aspekata vrijednosti školskih predmeta. Općenito, djevojčice u odnosu na dječake višre preferiraju materinski i strani jezik te biologiju, a dječaci tjelesnu i zdravstvenu kulturu, povijest i fiziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0100500
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Iris Marušić
(autor)