Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 281136

Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja


Marušić, Iris
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 219-257


CROSBI ID: 281136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja
(Motivation and school subjects: gender differences in the context of expectancy-value theory)

Autori
Marušić, Iris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive

Urednik/ci
Baranović, Branislava

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2006

Raspon stranica
219-257

ISBN
953-6218-28-3

Ključne riječi
školska motivacija, školski predmeti, spolne razlike, teorije motivacije
(school motivation, school subjects, gender differences, motivational theories)

Sažetak
Iz perspektive suvremenih motivacijskih teorija, posebice teorije vrijednosti i očekivanja, ispitivane su spolne razlike u učeničkoj percepciji školskih predmeta na dimnezijama zanimljivosti, razumljivosti, t ežine, te relevantnosti za sadašnji i budući život. Podaci su ukazali na niz konzistentnih spolnih razlika u percepciji pojedinih aspekata vrijednosti školskih predmeta. Općenito, djevojčice u odnosu na dječake višre preferiraju materinski i strani jezik te biologiju, a dječaci tjelesnu i zdravstvenu kulturu, povijest i fiziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100500

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Iris Marušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marušić, Iris
Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 219-257
Marušić, I. (2006) Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja. U: Baranović, B. (ur.) Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 219-257.
@inbook{inbook, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Iris}, editor = {Baranovi\'{c}, B.}, year = {2006}, pages = {219-257}, keywords = {\v{s}kolska motivacija, \v{s}kolski predmeti, spolne razlike, teorije motivacije}, isbn = {953-6218-28-3}, title = {Motivacija i \v{s}kolski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i o\v{c}ekivanja}, keyword = {\v{s}kolska motivacija, \v{s}kolski predmeti, spolne razlike, teorije motivacije}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Iris}, editor = {Baranovi\'{c}, B.}, year = {2006}, pages = {219-257}, keywords = {school motivation, school subjects, gender differences, motivational theories}, isbn = {953-6218-28-3}, title = {Motivation and school subjects: gender differences in the context of expectancy-value theory}, keyword = {school motivation, school subjects, gender differences, motivational theories}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font