Pregled bibliografske jedinice broj: 280629
Utjecaj TV reklama na djecu - komercijalizacija djetinjstva
Utjecaj TV reklama na djecu - komercijalizacija djetinjstva // Mediji v izobraževanju / Blažič, Marjan (ur.).
Novo Mesto: Pedagoška fakulteta Univerze v Kopru, Visokošolsko središče Novo mesto, Visoka šola za upravljanje in poslovanje, 2004. str. 169-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 280629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj TV reklama na djecu - komercijalizacija djetinjstva
(The influence of TV advertisements on children - commercialization of childhood)
Autori
Kušić, Siniša ; Grubišić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mediji v izobraževanju
/ Blažič, Marjan - Novo Mesto : Pedagoška fakulteta Univerze v Kopru, Visokošolsko središče Novo mesto, Visoka šola za upravljanje in poslovanje, 2004, 169-174
Skup
Mediji v izobraževanju - Media in education
Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 07.10.2004. - 08.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca; TV reklame; komercijalizacija djetinjstva; materijalizam
(children; TV advertising; commercialization of childhood; materialism)
Sažetak
Autori ovog rada iznose (teorijsku) analizu utjecaja TV reklama na djecu. Prikazane su glavne pretpostavke mogućnosti utjecaja TV reklama na dječju pažnju, dječju sposobnost razlikovanja TV programa od TV reklama, njihove sposobnosti razumijevanja svrhe reklamiranja, interpretaciju poruke i sadržaja reklame, te utjecaj reklamiranja na dječje vrijednosti, stavove, znanja i želje. Istraživanja pokazuju visoke mogućnosti manipulacije pomoću TV reklama i zbog toga autori smatraju da je važno medijsko opismenjivanje sa kojim treba početi od ranih godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija