Pregled bibliografske jedinice broj: 272445
Radni sastanak predstavnika Harvard Medical International s članovima Radne skupine za reformu kurikuluma MF-a
Radni sastanak predstavnika Harvard Medical International s članovima Radne skupine za reformu kurikuluma MF-a // mef.hr, 22 (2003), 1-2; 10-11 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 272445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Radni sastanak predstavnika Harvard Medical International s članovima Radne skupine za reformu kurikuluma MF-a
(Harvard Medical International and Zagreb University School of Medicine meeting on curriculum reform)
Autori
Degoricija, Vesna ; Horvat, Drago
Izvornik
Mef.hr (1332-960X) 22
(2003), 1-2;
10-11
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
kurikulum: reforma
(curriculum; reform)
Sažetak
Svoju kritičku analizu postojećeg stanja razvoja kurikuluma na MF-u Vesna Degoricija iskoristila je kao temelj za SWOT (strenghts, weaknesses, opportunities and threats) analizu kurikuluma u kojoj su prikazane njegove prednosti i manjkavosti, kao i razvojne mogućnosti te ograničenja i prijetnje. Među najznačajnijim prednostima postojećeg kurikuluma jest njegova širina, odnosno široko teoretsko znanje koje studenti dobivaju kroz veliki broj partikulariziranih akademskih kolegija. S druge strane, tradicionalno percipirane prednosti zagrebačkog sustava generiraju i određene slabosti, među kojima su svakako najistaknutije snažna dihotomija između pretkliničkih i kliničkih predmeta i nedostatak kompentencije diplomanata na razini vještina i interakcije s bolesnikom. Kao razvojne mogućnosti uočavaju se snažan utjecaj internacionalizacije, koja postaje katalizator razvojnih procesa na razini organizacije Fakulteta i poboljšanje nastavnih procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija