Pregled bibliografske jedinice broj: 271564
Uloga kotarskih učiteljskih društava u permanentnom stručnom usavršavanju učitelja
Uloga kotarskih učiteljskih društava u permanentnom stručnom usavršavanju učitelja // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Visoka učiteljska škola u Puli, 2005. str. 365-377 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 271564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga kotarskih učiteljskih društava u permanentnom stručnom usavršavanju učitelja
(The Role of District Teachers Societies in Permanent Training)
Autori
Munjiza, Emerik., Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
/ Tatković, Nevenka - Pula : Visoka učiteljska škola u Puli, 2005, 365-377
Skup
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kotarska učiteljska društva; permanentno usavršavanje; Savez hrvatskih učiteljskih društava
(district societies of teachers; permanent training; Croatian Association of Teachers Societies)
Sažetak
Autori su istražili ulogu kotarskih učiteljskih društava u permanentnom stručnom usavršavanju učitelja. Istraživanje je izvršeno za razdoblje od utemeljenja kotarskih učiteljskih društava 1874. do 1918. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija