Pregled bibliografske jedinice broj: 2696
"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda
"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda // Ekonomski vjesnik, 8 (1995), 1; 45-55 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 2696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda
(The "Encounter Distribution" as a form of catering products distribution)
Autori
Ružić, Drago
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 8
(1995), 1;
45-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Sažetak
Zbog izrazitih osobitosti proizvodno - uslužnog procesa u ugostiteljstvu što se očituju kroz tehničko-tehnološke, kadrovske i organizacijske značajke, te činjenicu da je konzumacija ugostiteljskih proizvoda i usluga u klasičnom ugostiteljstvu (izuzev ambulantnog snabdijevanja i specifičnih "piknik" oblika priprave parcijalnih ugostiteljskih proizvoda i pružanja usluga) vezana za ugostiteljske proizvodne i poslužne prostore, potrebito je naglasiti da fizička distribucija u uobičajenom smislu te riječi u ugostiteljstvu nije čmoguća. Ta činjenica umanjuje opravdanost korištenja pojma kanal distribucije i upućuje na traženje primjerenijeg izrazakad je u pitanju ugostiteljska djelatnost. Prikladnijim od kanala distribucije smatramo stoga izraz "susretna distribucija", što se u radu detaljnije obrazlaže.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- San Diego
- USA
- Abstracts Jurnal
- Moskva
- Rusija
- Cab International
- Wallingford
- United Kingdom