Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2696

"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda


Ružić, Drago
"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda // Ekonomski vjesnik, 8 (1995), 1; 45-55 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 2696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda
(The "Encounter Distribution" as a form of catering products distribution)

Autori
Ružić, Drago

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 8 (1995), 1; 45-55

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Sažetak
Zbog izrazitih osobitosti proizvodno - uslužnog procesa u ugostiteljstvu što se očituju kroz tehničko-tehnološke, kadrovske i organizacijske značajke, te činjenicu da je konzumacija ugostiteljskih proizvoda i usluga u klasičnom ugostiteljstvu (izuzev ambulantnog snabdijevanja i specifičnih "piknik" oblika priprave parcijalnih ugostiteljskih proizvoda i pružanja usluga) vezana za ugostiteljske proizvodne i poslužne prostore, potrebito je naglasiti da fizička distribucija u uobičajenom smislu te riječi u ugostiteljstvu nije čmoguća. Ta činjenica umanjuje opravdanost korištenja pojma kanal distribucije i upućuje na traženje primjerenijeg izrazakad je u pitanju ugostiteljska djelatnost. Prikladnijim od kanala distribucije smatramo stoga izraz "susretna distribucija", što se u radu detaljnije obrazlaže.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Drago Ružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago
"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda // Ekonomski vjesnik, 8 (1995), 1; 45-55 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ružić, D. (1995) "Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda. Ekonomski vjesnik, 8 (1), 45-55.
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, year = {1995}, pages = {45-55}, keywords = {}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {8}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda}, keyword = {} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, year = {1995}, pages = {45-55}, keywords = {}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {8}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {The "Encounter Distribution" as a form of catering products distribution}, keyword = {} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • San Diego
  • USA
  • Abstracts Jurnal
  • Moskva
  • Rusija
  • Cab International
  • Wallingford
  • United Kingdom





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font