Pregled bibliografske jedinice broj: 268220
Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj
Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj // Informatologia. Separat speciale, 10 (2006), 88-88 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 268220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj
(Teacher Education and Contemporary Educational Technology in the Field of Environmental Education/Education for Sustainable Development)
Autori
Anđić, Dunja
Izvornik
Informatologia. Separat speciale (1332-1463) 10
(2006);
88-88
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
učitelji razredne nastave; obrazovanje i profesionalno usavršavanje učitelja; odgoj i obrazovanje za okoliš/održivi razvoj; elektronički mediji; obrazovna tehnologija
(elementary school classroom education teachers; teacher education and professional training; environmental education/education for sustainable development;)
Sažetak
Izazovi novih globalnih koncepcija, poput održivog razvoja, određuju odgoj i obrazovanje u svim svojim oblicima i na svim društvenim razinama ključnim sredstvom suočavanja s novonastalim promjenama. Obrazovanje učitelja koji rade na području problematike odgoja i obrazovanja za okoliš i odgoja i obrazovanja za održivi razvoj i više je od same sastavnice - ono je njihov neizostavan čimbenik i nositelj. Te promjene podrazumijevaju tranziciju od tradicionalnih načina poučavanja i učenja i prilagođavanje uloge učitelja, posebice učitelja u službi, k suvremenijim, novijim metodama i tehnologijama koje diktira nova ekološko-humanistička paradigma u svjetlu globalnog informatičkog društva. Istraživanjem stanja u praksi učitelja razredne nastave u radu s učenicima, praksi obrazovanja i usavršavanja i potreba u budućem obrazovanju učitelja u području okoliša/održivog razvoja, pokušalo se, između ostalih ključnih elemenata, ustanoviti i stanje po pitanjima dostupnosti informacija i korištenja suvremene obrazovne tehnologije. Rezultati istraživanja ukazali su na nezadovoljavajuće stanje po pitanjima korištenja novih elektroničkih medija odnosno suvremene tehnologije u praksi obrazovanja učitelja te time pokazali potrebu razvijanja i izgrađivanja modela obrazovanja i usavršavanja učitelja u okvirima poticanja procesa odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj putem elektroničkih medija i multimedijskih tehnologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CA Search (Chemical Abstracts)
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- ISA