Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 268171

Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj


Anđić, Dunja
Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj // Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S., Grahovac-Pražić, V. (ur.).
Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006. str. 11-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 268171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj
(Current state in educational practice and needs of primary school classroom education teachers in future education and improvement for environment / sustainable development)

Autori
Anđić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S., Grahovac-Pražić, V. - Gospić : Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006, 11-23

Skup
3. Dani Ante Starčevića - Zavičajnost, Globalizacija i Škola

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 05.05.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učitelji razredne nastave; praksa obrazovanja i usavršavanja; buduće obrazovanje i usavršavanje; odgoj i obrazovanje za okoliš/održivi razvoj
(primary school classroom education teachers; the practice of education and improvement; future education and improvement; education for environment/sustainable development)

Sažetak
U ovom radu daje se prikaz empirijskog istraživanja kojim se pokušalo ustanoviti stanje u praksi obrazovanja i usavršavanja, ispitati potrebe učitelja razredne nastave s područja problematike odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj, te ukazati na pedagoške implikacije koje proizlaze iz istraživanja obrazovanja i usavršavanja učitelja razredne nastave u odgoju i obrazovanju za okoliš/održivi razvoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 161 učitelja razredne nastave u Primorsko-goranskoj, Istarskoj i Ličko-senjskoj županiji. Dobiveni rezultati ukazali su na značajne deficite i nedostatke u praksi obrazovanja i profesionalnog usavršavanja učitelja za okoliš/održivi razvoj. Rezultati analize potreba učitelja u budućem obrazovanju i usavršavanju ukazali su na visoke potrebe za kvalitetnijim strategijama, planovima i programima, sadržajima održivosti, razvojem vještina i sposobnosti, za suvremenim tipovima obrazovanja i kontinuiranom edukacijom. Pedagoške implikacije proizašle iz ovog istraživanja postavljaju osnove za razvijanje i zgrađivanje kvalitetnijeg budućeg obrazovanja i usavršavanja učitelja razredne nastave u području okoliša/održivog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009019

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja
Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj // Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S., Grahovac-Pražić, V. (ur.).
Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006. str. 11-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Anđić, D. (2006) Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj. U: Vrcić-Mataija, S., Grahovac-Pražić, V. (ur.)Zavičajnost, globalizacija i škola.
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2006}, pages = {11-23}, keywords = {u\v{c}itelji razredne nastave, praksa obrazovanja i usavr\v{s}avanja, budu\'{c}e obrazovanje i usavr\v{s}avanje, odgoj i obrazovanje za okoli\v{s}/odr\v{z}ivi razvoj}, title = {Stanje u praksi obrazovanja i potrebe u\v{c}itelja razredne nastave u budu\'{c}em obrazovanju i usavr\v{s}avanju za okoli\v{s}/odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {u\v{c}itelji razredne nastave, praksa obrazovanja i usavr\v{s}avanja, budu\'{c}e obrazovanje i usavr\v{s}avanje, odgoj i obrazovanje za okoli\v{s}/odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Gospi\'{c}u}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2006}, pages = {11-23}, keywords = {primary school classroom education teachers, the practice of education and improvement, future education and improvement, education for environment/sustainable development}, title = {Current state in educational practice and needs of primary school classroom education teachers in future education and improvement for environment / sustainable development}, keyword = {primary school classroom education teachers, the practice of education and improvement, future education and improvement, education for environment/sustainable development}, publisher = {Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Gospi\'{c}u}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font