Pregled bibliografske jedinice broj: 268171
Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj
Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj // Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S., Grahovac-Pražić, V. (ur.).
Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006. str. 11-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 268171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj
(Current state in educational practice and needs of primary school classroom education teachers in future education and improvement for environment / sustainable development)
Autori
Anđić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zavičajnost, globalizacija i škola
/ Vrcić-Mataija, S., Grahovac-Pražić, V. - Gospić : Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006, 11-23
Skup
3. Dani Ante Starčevića - Zavičajnost, Globalizacija i Škola
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 05.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učitelji razredne nastave; praksa obrazovanja i usavršavanja; buduće obrazovanje i usavršavanje; odgoj i obrazovanje za okoliš/održivi razvoj
(primary school classroom education teachers; the practice of education and improvement; future education and improvement; education for environment/sustainable development)
Sažetak
U ovom radu daje se prikaz empirijskog istraživanja kojim se pokušalo ustanoviti stanje u praksi obrazovanja i usavršavanja, ispitati potrebe učitelja razredne nastave s područja problematike odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj, te ukazati na pedagoške implikacije koje proizlaze iz istraživanja obrazovanja i usavršavanja učitelja razredne nastave u odgoju i obrazovanju za okoliš/održivi razvoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 161 učitelja razredne nastave u Primorsko-goranskoj, Istarskoj i Ličko-senjskoj županiji. Dobiveni rezultati ukazali su na značajne deficite i nedostatke u praksi obrazovanja i profesionalnog usavršavanja učitelja za okoliš/održivi razvoj. Rezultati analize potreba učitelja u budućem obrazovanju i usavršavanju ukazali su na visoke potrebe za kvalitetnijim strategijama, planovima i programima, sadržajima održivosti, razvojem vještina i sposobnosti, za suvremenim tipovima obrazovanja i kontinuiranom edukacijom. Pedagoške implikacije proizašle iz ovog istraživanja postavljaju osnove za razvijanje i zgrađivanje kvalitetnijeg budućeg obrazovanja i usavršavanja učitelja razredne nastave u području okoliša/održivog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA