Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 268132

Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i učitelja u području okoliša - procjene stanja i implikacije


Uzelac, Vinka, Pejčić, Aleksandra
Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i učitelja u području okoliša - procjene stanja i implikacije // Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S, Grahovac-Pražić, V. (ur.).
Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006. str. 359-388 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 268132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i učitelja u području okoliša - procjene stanja i implikacije
(Styles of Preschool/Primary School Classroom Education Teachers within the Field of Environment-Assessment of Current State and Implications)

Autori
Uzelac, Vinka, Pejčić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S, Grahovac-Pražić, V. - Gospić : Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006, 359-388

Skup
3. Dani Ante Starčevića - Zavičajnost, Globalizacija i Škola

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 05.05.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
okoliš; održivi razvoj; odgoj i obrazovanje za okoliš/održivi razvoj; djeca; učenici; odgajatelji predškolske djece; učitelji razredne nastave
(environment; sustainable development; education for environment/sustainable development; children; pupils; preshool teachers; primary school classroom education teachers)

Sažetak
Autorice polaze od činjenice sve prisutnijeg odgoja i obrazovanja za održivi razvoj i potrebe njihova svestranijeg istraživanja, povezujući to s obrazovanjem učitelja. Nakon prikaza temeljnih teorijskih odrednica upozorava na višeznačnost obrazovnih modela te informira o teorijskim pristupima obrazovanja učitelja za okoliš/održivi razvoj. Empirijski dio rada je dio šireg istraživanja obrazovanja odgajatelja i učitelja Hrvatske za okoliš. Cilj je ovog dijela istraživanja bio ispitati u kolikoj su mjeri odgojno-obrazovni postupci i aktivnosti odgajatelja predškolske djece i učitelja razredne nastave zastupljeni u praksi odgojno-obrazovnog rada s djecom/učenicima u području okoliša/održivog razvoja. Ispitivanje je provedeno 2005. godine, a u njemu je sudjelovalo 486 ispitanika. Za tu svrhu, načinjen je instrument. Analizirane su procjene odgajatelja i učitelja o: izvedbenim nastavnim planovima i programima dječjih vrtića/osnovnih škola ; učenju i poučavanju ; zadovoljavanju individualnih potreba djece/učenika ; okruženju povezanosti vrtića/škole s obitelji, lokalnom i međunarodnom zajednicom te izvještavanju o uradcima i napredovanja djece/učenika - sve u funkciji razvoja osjetljivosti djece/učenika za održivi razvoj. Moguće je uopćeno zaključiti kako većina empirijskih nalaza ulijeva optimizam i nadu, ali i učvršćuje naše spoznaje kako nema odgoja i obrazovanja djece/učenika za održivi razvoj bez obrazovanja njihovih odgajatelja i učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009019

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Uzelac, Vinka, Pejčić, Aleksandra
Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i učitelja u području okoliša - procjene stanja i implikacije // Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S, Grahovac-Pražić, V. (ur.).
Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006. str. 359-388 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Uzelac, Vinka, Pejčić, Aleksandra (2006) Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i učitelja u području okoliša - procjene stanja i implikacije. U: Vrcić-Mataija, S, Grahovac-Pražić, V. (ur.)Zavičajnost, globalizacija i škola.
@article{article, year = {2006}, pages = {359-388}, keywords = {okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj, odgoj i obrazovanje za okoli\v{s}/odr\v{z}ivi razvoj, djeca, u\v{c}enici, odgajatelji pred\v{s}kolske djece, u\v{c}itelji razredne nastave}, title = {Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i u\v{c}itelja u podru\v{c}ju okoli\v{s}a - procjene stanja i implikacije}, keyword = {okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj, odgoj i obrazovanje za okoli\v{s}/odr\v{z}ivi razvoj, djeca, u\v{c}enici, odgajatelji pred\v{s}kolske djece, u\v{c}itelji razredne nastave}, publisher = {Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Gospi\'{c}u}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, year = {2006}, pages = {359-388}, keywords = {environment, sustainable development, education for environment/sustainable development, children, pupils, preshool teachers, primary school classroom education teachers}, title = {Styles of Preschool/Primary School Classroom Education Teachers within the Field of Environment-Assessment of Current State and Implications}, keyword = {environment, sustainable development, education for environment/sustainable development, children, pupils, preshool teachers, primary school classroom education teachers}, publisher = {Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Gospi\'{c}u}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font