Pregled bibliografske jedinice broj: 266696
Metoda rada s tekstom
Metoda rada s tekstom // Matematika i škola, 35 (2006), 196-200 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 266696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metoda rada s tekstom
(Using mathematical texts to enrich teaching)
Autori
Kurnik, Zdravko
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 35
(2006);
196-200
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
čitanje s razumijevanjem
(reading with comprehension;)
Sažetak
Značenje samostalnog rada učenika s nastavnom literaturom vrlo je veliko. Taj je rad jedno od osnovnih sredstava za ostvarenje važnog cilja nastave matematike- naučiti učenike učiti. Prva razina u ovladavanju umijećem rada s nastavnom literaturom je čitanje s razumijevanjem i umijeće reproduciranja matematičkog teksta. Viša razina je stvaralačko osmišljavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Projekti:
0037109
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb
Profili:
Zdravko Kurnik
(autor)