Pregled bibliografske jedinice broj: 265015
Krizni menadžment u funkciji upravljanja marketingom u cementnoj industriji
Krizni menadžment u funkciji upravljanja marketingom u cementnoj industriji, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 265015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krizni menadžment u funkciji upravljanja marketingom u cementnoj industriji
(Crisis Management in the Context of Marketing Management in the Cement Industry)
Autori
Buršić, Marino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
10.09
Godina
2003
Stranica
135
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
Krizni menadžment; Marketing; Cementna industrija
(Crisis Management; Marketing; Cement Industry)
Sažetak
Krizni menadžment, kao bitni dio starteškog upravljanja, omogućava poduzećima da anticipiraju nepovoljne događaje te na vrijeme krenu s uvježbavanjem ponašanja i procedura upravljanja u kriznim situacijama. Pogrešno je misliti kako je krizni menadžment pomodni hir kojeg poduzeća povremeno slijede. Dapače, radi se o procesu usvajanja znanja i uvježbavanja taktika nastupa u kriznim situacijama koji se temelji na podrški najviših razina menadžementa, aktivnom sudjelovanju svih zaposlenih, objektivnom sagledavanju svih potencijalnih kriza, dvosmjernoj komunikaciji s nositeljima utjecaja i organizacijskoj kulturi koja podupire krizni menadžment.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA