Pregled bibliografske jedinice broj: 263710
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika // DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 333-345 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 263710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika
(Portfolio as an alternative tool for evaluation and assessment of foreign language learners)
Autori
Bagarić, Vesna ; Pavičić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
/ Vodopija, Irena - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 333-345
ISBN
953-6965-08-9
Skup
DIJETE I JEZIK - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
rano učenje stranih jezika; portfolio; vrednovanje
(young foreign language learners; portfolio; assessment)
Sažetak
U raspravama o problematici praćenja i vrednovanja postignuća učenika stranoga jezika sve se više pozornosti pridaje alternativnim oblicima vrednovanja. U ovom će se radu predstaviti portfolio, po mnogima jedan od tzv. neformalnih ili nestandardiziranih načina vrednovanja učenikovih postignuća u stranom jeziku. Prvo će se pobliže odrediti pojam portfolija i obilježja portoflija. U nastavku će se razmotriti mogućnosti i načini implementacije portfolija u procesu praćenja i vrednovanja mlađih učenika stranoga jezika. Na kraju će se istaknuti prednosti i nedostaci primjene portfolija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA