Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 263710

Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika


Bagarić, Vesna; Pavičić, Višnja
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika // DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 333-345 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 263710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika
(Portfolio as an alternative tool for evaluation and assessment of foreign language learners)

Autori
Bagarić, Vesna ; Pavičić, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 333-345

ISBN
953-6965-08-9

Skup
DIJETE I JEZIK - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
rano učenje stranih jezika; portfolio; vrednovanje
(young foreign language learners; portfolio; assessment)

Sažetak
U raspravama o problematici praćenja i vrednovanja postignuća učenika stranoga jezika sve se više pozornosti pridaje alternativnim oblicima vrednovanja. U ovom će se radu predstaviti portfolio, po mnogima jedan od tzv. neformalnih ili nestandardiziranih načina vrednovanja učenikovih postignuća u stranom jeziku. Prvo će se pobliže odrediti pojam portfolija i obilježja portoflija. U nastavku će se razmotriti mogućnosti i načini implementacije portfolija u procesu praćenja i vrednovanja mlađih učenika stranoga jezika. Na kraju će se istaknuti prednosti i nedostaci primjene portfolija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130514

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Bagarić Medve (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bagarić, Vesna; Pavičić, Višnja
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika // DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 333-345 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bagarić, V. & Pavičić, V. (2006) Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika. U: Vodopija, I. (ur.)DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi.
@article{article, author = {Bagari\'{c}, Vesna and Pavi\v{c}i\'{c}, Vi\v{s}nja}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {333-345}, keywords = {rano u\v{c}enje stranih jezika, portfolio, vrednovanje}, isbn = {953-6965-08-9}, title = {Portfolio kao oblik alternativnoga pra\'{c}enja i vrednovanja u\v{c}enika stranoga jezika}, keyword = {rano u\v{c}enje stranih jezika, portfolio, vrednovanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bagari\'{c}, Vesna and Pavi\v{c}i\'{c}, Vi\v{s}nja}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {333-345}, keywords = {young foreign language learners, portfolio, assessment}, isbn = {953-6965-08-9}, title = {Portfolio as an alternative tool for evaluation and assessment of foreign language learners}, keyword = {young foreign language learners, portfolio, assessment}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font