Pregled bibliografske jedinice broj: 262747
Umijeće medicinske nastave
Umijeće medicinske nastave / Jakšić, Želimir ; Pokrajac, Nikša ; Šmalcelj, Anton ; Vrcić-Keglević, Mladenka (ur.).
Zagreb: Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003
CROSBI ID: 262747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umijeće medicinske nastave
(Teaching medicine)
Autori
Degoricija, Vesna
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2003
Stranica
151-155
ISBN
Nema
Ključne riječi
objektivan strukturiran klinički ispit
(Objective Structured Clinical Examination)
Sažetak
Subjektivnost ispitivača, različiti kriteriji ispitivača i različite težine zadataka na kliničkim ispitima su osnovni nedostatci usmenog ispita kao metode provjere i ocjenjivanja znanja i sposobnosti studenta. Jedna od mogućnosti vrednovanja sposobnosti, znanja i vještine studenata medicine je objektivan strukturiran klinički ispit (OSKI), Objective Structured Clinical Examination (OSCE). Svi studenti moraju riješiti iste probleme. Uspjeh na ispitu ovisi u kojoj su mjeri zadovoljeni unaprijed definirani bitni elementi koje treba sadržavati odgovor studenta ili njegova demonstracija određene praktične vještine. Time je izbjegnuta subjektivnost ispitivača, a uspjeh na ispitu mogu ocjenjivati i osobe s manje iskustva i znanja iz konkretnog područja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
Napomena
Objektivan, strukturiran klinički ispit