Pregled bibliografske jedinice broj: 260582
Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda
Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 260582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda
(Food Marketing in Function of Turist Products Development)
Autori
Milohanović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.11
Godina
2005
Stranica
183
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marketing hrane; Ponašanje potrošača; Autohtoni istarski proizvodi; imidž
(food marketing; consumer behaviour; autochthonous Istrian products)
Sažetak
Novo turističko okruženje karakterizira snažna konkurencija i povećani zahtjevi potrošača koji su u potrazi za novim i kvalitetnijim sadržajima. Kvalitativni razvoj i prepoznatljivost turističke destinacije zahtijeva sustavnu i temeljitu primjenu marketing koncepcije kojom se u središte interesa stavlja turistički potrošač. Razumijevanjem ponašanja potrošača i uvažavanjem njegovih karakteristika, moguće je oblikovati turističke proizvode koji će udovoljiti njegovim potrebama i željama. Kvaliteta proizvoda i usluga u obliku doživljaja i autentičnosti, imperativ je opstanka na konkurentnom turističkom tržištu. Hrana predstavlja nezaobilazni element utjecaja na kvalitetu turističke ponude destinacije. Sve je važnija u kreiranju novih iskustava i doživljaja na putovanju, ali i važan kriterij na osnovi kojega turisti evaluiraju svoje zadovoljstvo integralnim turističkim proizvodom. Autohtoni proizvodi zbog svojih karakteristika kojima odražavaju povijesne, lokalne i kulturne specifičnosti određenog kraja, ali i njegovu tradiciju i autentičnost, bitna su odrednica turističkog proizvoda destinacije. Analizom postojećeg stanja na tržištu autohtonih istarskih proizvoda, odnosno identificiranjem stavova, mišljenja i potreba turista, korisnika tih proizvoda, utvrđene su smjernice za oblikovanje i razvoj turističkih proizvoda. Korištenjem predloženih smjernica u poslovanju, kreirat će se putokaz ponašanja subjekata na turističkom tržištu te olakšati definiranje i kreiranje novog imidža Istre kao prepoznatljive destinacije hrane i pića.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka