Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 260582

Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda


Milohanović, Ana
Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 260582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda
(Food Marketing in Function of Turist Products Development)

Autori
Milohanović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.11

Godina
2005

Stranica
183

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Marketing hrane; Ponašanje potrošača; Autohtoni istarski proizvodi; imidž
(food marketing; consumer behaviour; autochthonous Istrian products)

Sažetak
Novo turističko okruženje karakterizira snažna konkurencija i povećani zahtjevi potrošača koji su u potrazi za novim i kvalitetnijim sadržajima. Kvalitativni razvoj i prepoznatljivost turističke destinacije zahtijeva sustavnu i temeljitu primjenu marketing koncepcije kojom se u središte interesa stavlja turistički potrošač. Razumijevanjem ponašanja potrošača i uvažavanjem njegovih karakteristika, moguće je oblikovati turističke proizvode koji će udovoljiti njegovim potrebama i željama. Kvaliteta proizvoda i usluga u obliku doživljaja i autentičnosti, imperativ je opstanka na konkurentnom turističkom tržištu. Hrana predstavlja nezaobilazni element utjecaja na kvalitetu turističke ponude destinacije. Sve je važnija u kreiranju novih iskustava i doživljaja na putovanju, ali i važan kriterij na osnovi kojega turisti evaluiraju svoje zadovoljstvo integralnim turističkim proizvodom. Autohtoni proizvodi zbog svojih karakteristika kojima odražavaju povijesne, lokalne i kulturne specifičnosti određenog kraja, ali i njegovu tradiciju i autentičnost, bitna su odrednica turističkog proizvoda destinacije. Analizom postojećeg stanja na tržištu autohtonih istarskih proizvoda, odnosno identificiranjem stavova, mišljenja i potreba turista, korisnika tih proizvoda, utvrđene su smjernice za oblikovanje i razvoj turističkih proizvoda. Korištenjem predloženih smjernica u poslovanju, kreirat će se putokaz ponašanja subjekata na turističkom tržištu te olakšati definiranje i kreiranje novog imidža Istre kao prepoznatljive destinacije hrane i pića.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0147005
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ana Milohanović (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milohanović, Ana
Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Milohanović, A. (2005) 'Marketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Milohanovi\'{c}, Ana}, year = {2005}, pages = {183}, keywords = {Marketing hrane, Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Autohtoni istarski proizvodi, imid\v{z}}, title = {Marketing hrane u funkciji razvoja turisti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {Marketing hrane, Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Autohtoni istarski proizvodi, imid\v{z}}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Milohanovi\'{c}, Ana}, year = {2005}, pages = {183}, keywords = {food marketing, consumer behaviour, autochthonous Istrian products}, title = {Food Marketing in Function of Turist Products Development}, keyword = {food marketing, consumer behaviour, autochthonous Istrian products}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font