Pregled bibliografske jedinice broj: 256209
Didaktika ekologije u informatičkom društvu traži drugačije kompetencije budućeg učitelja
Didaktika ekologije u informatičkom društvu traži drugačije kompetencije budućeg učitelja // Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Visoka učiteljska škola u Puli, I.M.Ronjgova 1, Pula, 2006. str. 347-355 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 256209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktika ekologije u informatičkom društvu traži
drugačije kompetencije budućeg učitelja
(Ecology teaching)
Autori
Muradbegović, Aida ; Žufić, Janko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju
/ Kadum, Vladimir - Pula : Visoka učiteljska škola u Puli, I.M.Ronjgova 1, Pula, 2006, 347-355
Skup
Šesti dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 10.11.2005. - 11.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
didaktika ekologije ; informatičko društvo i tehnologija ; ekološka i informatička pismenost
(ecology teaching ; computer society and IT ; ecological and computer literacy)
Sažetak
Jedna od snažnih tendencija suvremenog društva ogleda se u zahtjevima za novim zadaćama obrazovnih institucija u prevladavanju sveobuhvatne ekološke krize. Stoga se u odgojno obrazovnim sustavima istraživanja gorućih egzistencijalnih pitanja čovjekovog opstanka na Planeti usmjeravaju na nove didaktičke pristupe koji izlaz iz ekološke krize pronalaze u novom odnosu čovjeka prema prirodi i budućnosti. Rezultati istraživačkog rada u projektu « Odvojeno skupljanje otpada» kako teorijski tako i iskustveno implementiranjem informatičkih tehnologija u multidisciplinarnom povezivanju ekoloških znanja različitih područja nastave Prirode i društva potvrdili su našu tezu o potrebi promoviranja ekološke i informatičke pismenosti u visokoškolskom obrazovanju. U uvjetima snažne produkcije znanja uporabom informatičkih znanja i vještina na ekološkim sadržajima u Metodici prirode i društva budući učitelji stvaraju mogućnosti kvalitetnog profesionalnog razvoja koji se temelji i na novim informacijsko-komunikacijskim vještinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli